**Berita Terbaru Blogger Lain**

16 October 2009

[untuk sayang]

juz fer u ma dear
awi ni sy balik ngan kamu
tp dalam kete senyap jer
dari lpas isi minyak hingga sampai kat rumah
sy tawu kamu takde mood
im sory
tp sy tataw kenape kamu takde mood
tak pernah sy tgok kamu ckp ngan sy camtu
sy menanges
yer saya menanges dalam kete td
tp kamu tak pacan
sebab hati sy yg menanges
mate sy berair
kalau sy dpt undurkan mase ni balik
sy nak cube untuk wat kamu tersenyum
senyum untuk pandang sy
sebab sy tak dapat semua tu untuk hari ini
sedangkan hati sy terlalu rindukan kamu untuk minggu ini
kalaula sy dpt undurkan mase ni balik
hurm
sayang
"sharing is caring,caring is loving"
remember?
benarkan sy untuk jadik diari hidup kamu
benarkan sy untuk jadik semangat hidup kamu
sebab sy syg kamu



"ilydmka"


5 comments:

mizzbutterfly said...

dunt know wat is the best word to say it to u..since aku pun tak de pglaman..SABAR..ayat azimat...baru permulaan...mgkin kite pikir kite da kenal semasaknye perangai die..tap mgkin jua belum..learn it...:)

EatUrMusicX said...

everythings happen with reason(s)..

**hudalulu** said...

cik rerama : i will try...
huhuhuh....

eaturmusicx : yup..
ape yang berlaku ade puncenye..
n saya da tawu puncanye

Fatin Razali said...

alahai..ko mmg gf yg baek n sweet ah..sabor jek la..2 jek la aq mampu ckp..

sbb in realationship neh xsmue mnde kte leh setelkn ngan kate2..kdg2 its more than words..

**hudalulu** said...

fatin : huhuh...
betol3...more than words...
juz giv him time to settle his probs...(kdg2 jgn masuk campur hal die)kan...kan...kan...
tp kecian same die...
hhohooh