**Berita Terbaru Blogger Lain**

06 November 2009

[ekonomi malaysia]

jam 0830 sampai 1030
memerah otak untuk menulis ape yang patut
okeyh
4awi spent time juz for u ma darlink
tapi ape sudah jadik?
huhuhu
ade dua bahagian
bahagian pertama jawab semua soalan struktur
and
alhamdulillah boleh jawab dengan baik
pergh
tyme tu saya conok giler menjawab
mawu taknye
lancar dowh
weee~~~ =)
masuk je bahagian dua
pilih 5 soalan esei
haaaa
hamek ko
tergagap-gagap nak mengarang
aduyai~~
cedeyh taw sebenarnye
saya tgok budak sebelah saya esei die panjang
saya?
sebelah kiri saya yer
kalau tgok sebelah kanan takde feel pun
cz ukan coursemate sy pun
ade saya kesah?
huhuhuh
alah!!!
panjang2 bukan tentu betol
kan kan kan
tah2 die goreng jer siap letak ajinamoto ag
kan???
(ayat nak sedapkan hati)
tp
saya betol2 terpsiko gak ngan die tuh
huh
tah ape yang die tulis
bagi r siket jawapan
tak baek kedekot ilmu
(merepek ape ni fai?exam la sengal)
hurmmmm
biarlah
da lepas da pun kan
oh no man!!!
taknak pk da
enuf okeyh
dhaaa~~~



"ilydmka"

No comments: