**Berita Terbaru Blogger Lain**

31 December 2009

[ lecturer...sorry~~~]

okeyh
kunci jam before tidow malam td kowl 6.15am and kowl 7am
albagusnye saya hari ini ialah
saya bangon pada jam 6.15am tok suboh
den saya tidow la balik
alteroknye saya hari ni ialah
saya terlewat bangon nak g kelas pagi td
lecturer da pesan last week
dis week punye kelas start kowl 7.40am
gilakkkkk
tak pernah dibuat orang kelas seawal gituh
saya lak tersedar dari lamunan mimpi kowl 7.36am
only 4minutes before da class start okeyh
seb bek baju da siap gosok malam td
so~~~
gerak je dari katil tewos mandi n den siap2
member saya da tnye
"fai...ko kat ner???"
ah sudah!!!
chillax fai
hahahha
dengan tak pakai krim muka tewos je pakai bedak
sungguh tak best asenye
sesampai je saya kat kelas
tengok2 lecturer takde
tnye member mane lecturer?
den she said lah yang lecturer g fotostat nota slide
fuhhhhh
and one more thing
"next week kelas start kowl 8am"
member saya cakap
yahoooooo
kalau kowl 8am takde la saya terlambat ag
hehehehhe

**nota kelambatan : gara2 malam td menyelebrate beday one of my fwenz(MUN)...tu yang saya tidow lambat tuh. tp malam td memang besh gilerrrr. mun da bersalut ngan tepong gandum cam ape tah,saya terlupe lak.hahaha...baju kami jua penoh dengan tepong. kepada sesape yang matanye termasok tepong, sori la sangat2..hehehhe =p(pictures will be upload here soon)




"ilydmka"

No comments: