**Berita Terbaru Blogger Lain**

18 April 2010

[ denting ]



saya baru je abes layan citer
ADA APA DENGAN CINTA
penat studi so tgok movie kejap lah
saya taw
mesti u olls nak cakap
''hek'ele....baru nak tgok skrg.citer da berzaman da...''
hahahaha
suke hati saya la kan
saya suke dengar lagu ni
D.E.N.T.I.N.G

Denting yang berbunyi dari dinding kamarku
sedarkan diriku dari lamunan panjang
tak terasa malam kini semakin larut
ku masih terjaga..

sayang kau di mana aku ingin bersama
aku butuh semua untuk tepiskan rindu
mungkinkah kau di sana merasa yang sama
seperti diriku di malam ini…

rintik gerimis mengundang kekasih di malam ini
kita menari dalam rindu yang indah
sepi ku rasa hatiku saat ini oh sayangku
jika kau di sini aku tenang ..



3 comments:

mizzbutterfly said...

hakhakahka..mgkn bf die suke dgr lagu melly goslow kot... maka nye..die pun akan ikit suke...:)

Rozuan Ismail said...

huhu..cerita ni ok la..boleh tahan.. cair hati beb!!

**hudalulu** said...

rame2 : mybe jgk la..kehkehkeh

rozuan : perghh..lelaki pun ley cair hati..apatah lagi pompuan kan..hehehhe