**Berita Terbaru Blogger Lain**

26 April 2010

[ padan muke kau SEAN KINGSTON! puas hati aku ]

perghhh sangat tension untuk menanti satu paper je lagi
paper yang perlukan menghafal lak tuh
terpaksa mengurungkan diri dalam bilik demi penghafalan yang berkualiti
(poyo giler ko fai)
tapi dah dua malam saya macam tak berapa nak fokus
(bodoh punye setan..ko jangan nak goda aku
.pergi jauh2!!!)
nak taw bile saya geram tak dapat hafal saya buat ape?
hahahahaha
memperkenalkan SEAN KINGSTON MR.KINGSTON
beliau ni la yang jadik mangsa bile saya geram
hahahahha
padan lah muke
sape soh ade je atas meja tu
hasilnye
PERINGATAN!!!
ini adalah adegan ganas 18sg
jangan lakukan aksi ini tanpa awasan ibu bapa

.
.
.
.
.
.
.
.
.
hiyaakkkk!!!!huhhhh!!!!!
gerammmmnyeeerrrr!!!!!!!
hammmbikkkk kauuu!!!!!

10 minit kemudian.....
perggghhhh lega giler arrr =p
kesannye selepas melakukan aksi tersebut
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
erkkk...kesian la pulak kan
terdapat kecederaan lak pada beliau selepas adegan tak bermoral tadi
perhatikan di kawasan leher dan jugak hidung beliau
naseb baek la beliau hanya patung
kehkehkeh =p

nota hati munge2 : ''thanks sayang sebab ade dengan saya malam ni''.heheheheh...baru ade semangat sikit nak studi =) esok malam lau jadik mawu kuar dengan mr.boyfie.ouhhhh i missed him too much okeyh...fullstop

4 comments:

huda rahman said...

fye yg pasal untuk penghafalan berkualiti tuh...
jangan atas katil taw..
hakhak..



eh fye..
nanti patung tuh tuntut kat akhirat la..
hakhak.
okeh,ini aku tatau tipu ke tak.
tak jumpa dalil..
hakhak

Kapten said...

memang bagus lepaskan tekanan mcm tu

tp ada org kata takut jd kebiasaan bila x jumpa benda tu... tumbuk prg lak


larikkkkkkkk

**hudalulu** said...

huda : hisyhhh...ko jangan la weyh...yela2..nanti aku mintak mahap la ngan beliau..hahahaha....

kapten : takde la....tu hanya untuk seketika jer..hehehehe

Hasrol Nizam said...

mana boleh dapat ni yek..
elok la dari kena kat org yg betul2...
tak ke naya org tu nanti..