**Berita Terbaru Blogger Lain**

23 April 2010

[ sila jangan menipu ]

-khas untuk mereka yang suka menipu-
ini serius okeyh bukan menipu maen2
menipu untuk tutup kesalahan sendiri
saya sangat lah menyampah dengan orang yang suke menipu nie
tak kisah la apa jua jenis alasan yang orang tu bagi
kalau da menipu tu tetap menipu la jugak kan
lagi bertambah menyampah bile saya sendiri dapat tau ape yang orang tu cuba untuk menipu
cam sial lah ini orang
''ko kalau taknak orang lain menipu ko...ko jangan start menipu dulu''
''always remember,what goes around comes around''


7 comments:

hanie bonie said...

kpada kaum2 penipu!
bersedialah dpt blasannya...

**hudalulu** said...

yea..betol....nantikanlah!!!

mizzbutterfly said...

bibik jagn memarah..aku tau aku mmg shuker super duper..tipu ko.. i'm sorry :(

**hudalulu** said...

e'eleh minah nie..hahahahah

huda rahman said...

fye lawa.
okeh itu aku tipu.
hakhak

**hudalulu** said...

hahaha..huda giler

Hasrol Nizam said...

tak baik tipu kawan2 ni..ish3..