**Berita Terbaru Blogger Lain**

13 November 2010

[ bukan saya sengaja ]

saya sedar saya selalu buat awak resah
selalu buat awak risau tentang diri saya
bukan saya sengaja nak buat awak terasa dengan kata-kata saya
tapi tanpa sedar saya dah buat awak terasa
agak-agak awak maafkan saya tak?
mungkin jugak dah banyak kali saya minta maaf tapi saya masih buat
tapi saya tetap tak pernah jemu untuk minta maaf seandainya saya ade buat salah

**kepada semua yang kenal saya
saya nak minta maaf kalau saya ada buat awak semua terasa dengan saya
mungkin terasa dengan tingkah laku saya
atau mungkin jugak terasa dengan kata-kata saya
lebih baik saya minta maaf sekarang daripada saya langsung tak sempat nak minta maaf kan

4 comments:

Rozuan Ismail said...

sedangkan nabi ang sempurna tu pon maafkan umat,kita yang biasa2 ni mestilah sentiasa memaafkan dan dimaafkan..kita x sempurna mana pon..di sisi tuhan kita sama..hanya amal dan takwa yg buat kita beza..

Rara Farah said...

tade salah pape.....chill sajew k..

twinkle twinkle said...

xde buat slh pun dgn sy :)

**hudalulu** said...

rozuan : betul3..setuju sangat...dosa sesama manusia hanya manusia yang boleh maafkan

rara farah : sedang chillax nie =)

twinkle : ngeee =)