**Berita Terbaru Blogger Lain**

03 November 2010

[ final exam yang mungkin boleh buat saya tersenyum ]

hye bloggers =)
this time saya nak cerita pasal final exam kali ni
semua ada 6 paper
5 down,1 more to go
yeah!! chayok2!!

1) SAINS PENGURUSAN (26/10/2010)subjek pilihan bebas
untuk subjek ni alhamdulillah saya boleh tersenyum
tapi bile mengenangkan midsem test and kuiz yang tak cukup masa
ouhhh boleh ke saya dapat markah yang baik ni?
adeh...tapi takpe saya tetap puas hati

2) ANALISIS DATA EKONOMI (27/10/2010)subjek wajib major
untuk subjek ni pulak saya boleh kata sedang2 je
sebab agak pening kepala jugak nak jawab
dengan tangan sakit nak menulis sebab kene analisis data yang diberi
ade yang saya jawab dengan yakin,ade yang macam boleh la
tapi takpe...saya dah cuba yang terbaik

3) BAHASA CINA ASAS 1 (30/10/2010)
subjek pilihan bebas
paper ni ade dua bahagian, listening & writing
time listening tu biasalah kene dengar betol and tengok mulut lecturer
hahaha cam kelakar je
time writing tu ade jugaklah perkataan yang tak ingat maksudnya
tapi overall not bad la

4) STATISTIK PENAKBIRAN (1/11/2010)
subjek wajib major
paper ni jugak mampu buat saya tersenyum
carry mark pun ok
insyaAllah dapat markah cantik sikit kot
heheheh

5) ISU-ISU EKONOMI (2/11/2010)subjek wajib universiti
huhuhu saya sangat tak suke subjek membaca
nasib baik soalannya objektif
tapi objektif yang betul salah tau
sapa budak UKM mesti tau cara pemarkahannya kan
damn!tak suke!

6) KAEDAH PERSAMPELAN (9/11/2010)
subjek wajib major
paper ni je tinggal yang bakal saya amik lepas naik dari cuti ni
dimaklumkan bahawa paper ni adalah 'open book' test
yea dengan segala hormatnya saya boleh bawak segala jenis nota dan buku
masuk ke dalam dewan tanpa dimarahi oleh pengawas
doakan saya untuk paper ni tau
teheeee


boleh bayangkan tak UKM takde study week?
so saya dapat rasa saya struggle lebih untuk final exam yang finale ni
mana taknya study malam stay up sampai lepas subuh baru tido
hmmmm
and the most important
i would to thankz to SITI NURMAZIAHTUN BT SELAMAT
sebab study sesama and ajar mana yang saya tak paham
"beb thankz sangat eyh..tak terbalas aku tau.doakan kejayaan kite bersama"

so sapa yang tengah exam
atau dah habis exam
atau bakal amik exam
GOOD LUCK to all of you k =)

bye

No comments: