**Berita Terbaru Blogger Lain**

31 January 2011

[ Krisis Mesir, Nasib Pelajar Malaysia ]

hye bloggers =)
sebagai rakyat yang prihatin mesti korang tau ape yang berlaku kat Mesir sekarang ni kan?
nak tau cerita lebih lanjut, korang klik bawah ni okeyh
minta tolong sebarkan sesama kita rakan seblogger.
KRISIS MESIR, NASIB PELAJAR MALAYSIA
semoga mereka sentiasa berada dalam keadaan baik2 saja
i ade sorang kawan dekat monsoura (azza farhah)
amin

7 comments:

fiq said...

fiq pn ramai kawan2 kt sana. risau gak ni.. =(

**hudalulu** said...

doakan diorang selamat.. insyaAllah....

tomatokering :) said...

doakan semua selamat . aminn :)

**hudalulu** said...

tomato kering : yup...tu lah yang terbaik...insyaAllah mereka selamat... AMIN...

Mr. TN_SkY said...

Hurm..harap2 diorang selamat disana...kawan2 SKY kt sana...sangat ramai =_=..harapnya baik saja..huhu

ahsfantasy24 said...

Semoga rakyat kita di sana dilindungi Allah..
dan semoga urusan mereka dipermudahkan Allah..
sama2 kte brdoa..

Terbaru:
TERKINI: KRISIS DAN DARURAT DI MESIR, BUTAKAH KITA?HARGA MINYAK NAIK LAGI PADA 1 FEBRUARI 2011

**hudalulu** said...

insyaAllah semuanya akan baik2 saja..jangan berhenti berdoa untuk mereka.