**Berita Terbaru Blogger Lain**

04 August 2011

[ Spontaneous Thursday # 04/08/2011

hye bloggers =)

"i terasa macam nak beli oven pulak kali ni. huh!"


perbezaan : Wordless Wednesday adalah gambar dan Spontaneous Thursday adalah ayat

^___^

10 comments:

sapphire said...

eh sama la kita...
mixer dah ada...oven jer belum..

:)

Miss iena miina said...

nanti buat kek ke pe...elak dari gune mantega jenama GOLDEN CHURN ye...

**hudalulu** said...

kak nilam : tu lah...nak carik yang murah je...amatuer lagi ni kan...heheheh

**hudalulu** said...

Miss iena miina : nak buat puding...tapi puding tu kena bakar... ngeee...tahnkz for the information yea =)

saya_arief said...

ooh.nak beli oven.. beli yang besar2 cket. hahaha.. bleh bukak bisnes teros.
:D

chenta said...

nak buat kuih raya ek?

**hudalulu** said...

saya_arief :amatuer lagi...mane boleh terusbeli yang besar...hikhikhik

**hudalulu** said...

chenta : ngee...buat kuih raya pun boleh..buat untuk masakan lain pun ye jugak...waaaa..nak oven.....

Amirul Amin said...

rajin2..hehe

**hudalulu** said...

amirul amin : memang terlebih rajin pun..ngeee