**Berita Terbaru Blogger Lain**

26 September 2012

Nuffnang - Libresse Barometer

hye blog readers =)



hehe. senyum melebar lagi pagi ni. entry i sejak dua menjak ni asyik cerita pasal Nuffnang je kan? bukan i berlagak tau. cuma itulah cara terbaik supaya i boleh update blog memandangkan i takde camera nak snap gambar sana sini buat modal update blog. insyaAllah bulan depan ade rezeki lebih sikit, i nak beli camera. doakan untuk i yea ^_^. seperti biasalah, kalau i dah update pasal Nuffnang ni, mesti ade BE baru yang i dapat. hehe. tu yang senyum sampai ke telinga ni.


oh yeahhhh. BE yang baru  tu dalam kotak merah tu. Alhamdullilah. sekarang ada 5 BE yang tengah running dalam blog buruk i tu. thank you Nuffnang. sikit-sikit lama2 jadik banyak. ngee.



 BE kali ni pasal mereka yang bergelar perempuan. sebab benda ni pompuan je yang guna. kalau lelaki yang guna tu dah pelik sangat tu. hikhikhik. BE Libresse Barometer. thank you Libresse. sebelum ni pun ade jugak BE libresse yang melekat kat blog buruk i ni. jom cekidaut amenda sebenarnya Libresse Barometer ni. 

baru2 ni Libresse ade perkenalkan application terbaru dekat fb yang dinamakan Libresse Barometer yang telah pun dilancarkan pada 27/08/2012. korang boleh carik Libresse Malaysia kat fb. nah, i dah sediakan link terus. klik sini. Libresse Barometer ni kira macam platform untuk kita luahkan perasaan dan mungkin juga pendapat. yang specialnya, berkemungkinan korang boleh menang pelbagai hadiah yang super cool ok. hebat! cam best je kan? so, macam mana nak mulakan Libresse Barometer ni? jom tengok gambar bawah ni.


klik https://www.facebook.com/LibresseMalaysia kemudian 'like' page tersebut dan klik pada logo Libresse Barometer. lepas je korang klik logo tu, korang kena klik puk enable app. baru lah boleh pegi application Libresse Barometer ni.


kemudian klik enter pada gambar yang tersangat lah kiut ni.



setiap minggu akan ade topik khusus yang akan di update di page fb Libresse Malaysia setiap isnin, rabu dan jumaat. so korang kena alert lah.


last sekali, korang boleh share setiap perasaan dan jugak pandangan yang korang buat dalam Libresse Barometer ni dan akan muncul dekat wall fb sendiri.

and Libresse akan cari 3 pengguna bertuah setiap minggu. seorang untuk pengguna paling aktif, 2 orang lagi untuk penghujahan yang paling menarik untuk menerima hadiah istimewa daripada Libresse. menarik kan? hehe.

amacam? tak tertarik nak join sekali ke? kalau i free kat ofis ni, boleh jugak i join. tapi macam wajib kena join je. bukan susah sangat pun. ngeee. akhir sekali, i nak ucapkan terima kasih sekali lagi dekat Nuffnang dan jugak Libresse sebab memberi kepercayaan pada blog i untuk siarkan iklan diorang ni. hehe. and korang jangan lupa, sesiapa yang follow blog i mesti tau ape wishlist i dengan duit Nuffnang ni kan? doa-doakan yea. hehe =)

ok, bye.

1 comment:

Unknown said...

wahh..sonoknyer..tahniah!