**Berita Terbaru Blogger Lain**

10 August 2009

MELEPAK bersama KORUNK !!!

orait...juz look at da pic..yg berdiri namenye AZIM. da gurl who wear selendang ELIS namenye.
yg dok tayang kaki yg berbulu IJAM gerangannye. aku??? lu pk la sendiri!!!
act...AKU,IJAM n ELIS omos 4 years kowt tak jumpe same mamat name AZIM ni...
lately la, aku dapat contact AZIM n keep on contact him and at last 4org ni la hasilnye..


ELIS…ma bff since we r in form 1 till form 5…WINDU banget sama kamoo dong…

Hohooh…I want dat bag too…But da baju oso chantek lorh…

Huhuhu…aku poce shoping 3months tawu.ko saje gode aku…

ELIS!!! Conok kan kite kuar 4owg…keh3… =)AZIM said,afta diz kite plan ramai2 lak r..

Wokeyh??? Mane IJAM n AZIM NIE???

Thankz IJAM sebab snap dis owesome pic..

Hahaha!!! =D


Hehehe…KENNY ROGERS…

Thankz again IJAM coz paid 4 our dinner on dat day…

Whoa!!! Makan mewah seyh…tataw nak mamam per…

So..juz follow ELIS je la..

Almaklumla…I ni org kampong jer. ari2 mam nasik goweng kampong jer…

WAKAKAKAKA !!! AZIM kalau dengar, nak tergelak die bile aku cakap camtuh

Pergh… kenyang seyh…


IJAM yang diapit oleh 2 princess… senang hati die

AZIM lak yang kene snap dis pics. LOKASI : SHAH ALAM…

Weyh!!! Biler nak balik nie???abah aku da senang duduk kat umah tu!!!

Jom balik jom…

Hahaha…da besh moment biler AZIM bawak kete tak hengat dunia.

Hahaha…frust seyh KAMU…Try again next tyme,waakakaka…

Tp,,,IJAM pesan, jgn bawak kete laju2…

BAHAYA lorh…Bak kate sy, “INGATLAH ORANG TERSAYANG”

Ade paham ke en.AZIM???

Hehehe….pape pun,THANKZ korg!!!

=) L.O.V.E .Y.O.U.S.A.Y.A.N.G !!


No comments: