**Berita Terbaru Blogger Lain**

19 August 2009

KONVO punye pesta


semalam,last day pesta konvo.aku lowm pg ag.WANI!!!jom g pesta konvo. so,geraklah kami aku,wani,pika n shida.ngee....taw2 je la..da sampai sane rambang mate la aku nak membeli barang...wakakak... at last,aku rembat kasut crocs yang berharga RM45+RM5(aksesori)=RM50. RM50 untuk crocs??giler murah beb...ngee~~=D den,aku rembat ag kemeja sehelai n oso shawl(ma fevret) hahaha...poce shopping da abes.selama 3 bulan aku tak bershopping. den semalam cam pertama kali aku dapat shopping... wakakaka...but,dat is not enuf..hehhe...mega sale still ade ag ma till the end of diz aug. wait for me yeah!!!... shumel tak kasut ku?? keh3...
yang bunga pink tu,its belong to me...
n one more yang bunge biru tu rumet aku yang punye...

No comments: