**Berita Terbaru Blogger Lain**

17 September 2009

camat awi ayer...

okies...
raya tgl 2 ke 3 ari je lg...
studi mode memang haram nak ade la...
sure2 la skunk ni mode raye!!!
dam dam dum...bunyi mercun !!!
abah!!!simpan mercun tok along taw...
[umi kemarahan melihat anak2 serta suaminye bermain mercun]

okies...
dis year punye baju raye kaler putih but kainnye hitam..
erk...
semalam adik call...
den she said yg baju raye tak siap ag...
Align Centerhuhuhuh..
jumat bawu siap...
takpe2...
[menanti dengan penuh kesabaran]

okies...
selama bulan ramadhan nie...

dikire2 balik ade 4kali kot aku n ma boo buke pose same2...
even ukan 2org je,but im still epy cz become closer wif him n oso his fwenz.
omos everyweek la...
thankz SAYANG <3>
den sahur pun ade...
tp sekali je la...
bab die mengajak kami sahur bersama,kemusykilan melanda untuk seketika pd waktu itu.
"betol ker nie?"

hahha...n at last memang la jadik sahur bersama.

okies...

next is about kampung...
tataw balik kampung biler..
jumaat ke sabtu eyh???
umi n abah tak decide ag kot....
dis year raye umi kate tak dok kampung lame sangat...
erm...cz umi tak dapat cuti ame..
dalam hati, gumbira + sedeyh...
gumbira = aku ley beraya ngan member aku kat selangor cz da 2 tahun diowg mawah aku cz tak dapat join raye diowg...
sowi guys...
sedeyh = tak dapat lepak ngan sepupu kesayangan saya "NOORATIEQAH" lelame....windu banget nieyh...

okies...
kepada housemateku...
ain n kak jana thankz sebab masak tok sahur
kpd NOOR SYAZWANI BT MOHAMED RASHID
thankz sebab bawak aku sahur n berbuke kat luar..
aku mintak maaf lau de terkasar bahase ngan ko ker...
kiter ketawa bersama...
sedih bersama biler dengar lagu raya yang berkumandang..
cam la kiter ni dok perantauan...
keh3....
thankz tok tu semua..
0-0 keyh...

okies...
dikesempatan yang ade nie...
saya, FAIRUZ HUDA BINTI MOHAMAD SAZILY
ingin memohon kemaafan kepada sesape je yang pernah terkecik hati dengan segala kata2 atau tindakan saya yang tak disengajakan itu...
kerana saya bukan lah sempurna...
penuh dengan kekurangan...
to A.L.L T.O.G.E.T.H.E.R >>>
t kiter beraya dari blik ke bilik k...
jgn lupe bawak kuih raye.
sape2 yang ade cornflakes madu tu bawak la lebeyh...
coz aku sanagt sukakannyer...

okies...
to ma dear, KHAIROOL ADZHIM BIN KAMARUDDIN....
thankz sebab bawak sayangmu ini kemane jua kamu pergi...
"promise to you dat u r not the first,but u r the last person"
selamat hari raya sayang....



"ilydmka"

No comments: