**Berita Terbaru Blogger Lain**

26 September 2009

raya wif ma ex-classmates


ahakzz...
pembuka bicara aku dahulukan dengan picture KAMI...
24092009
detik pertemuan antara kawan-kawan yang da lama tak berjumpe...
yang jauh, yang dekat semua ada...
bak kate elis >>>
"welkam backto cik fairuz, incik azim, n incik izam kerana berjaya menjoin kami"
sebab ini name yang paling lame tak join trip raye nie.
hahaha...
attendance~~~
GURLZ : elis pija nyot ekyn dayah cikinramli yosra fatin sakinah umialwani n AKU
BOYZ : naq azam said nasrul kamarul pejal idham ikhsan ami arul izam n ADZHIM
okies...
seronok sangat..
penat sangat...
hahahha
pape pun...
mish u ol cz tak selalu dpt camni...
thankz to cameraman[tak kesah sape]
cz mensnap dis awesome picca
start from elis's house, pija, azam, det,
naq, umi, yosra, fatin, dayah, ami n last sekali
umah mr.adzhim @ shah alam.
7cars were joined.
da mewah member2 aku semua nie...
isyh...bile aku nak ade kete lak nie???
adeh...
da cantik2 n ensem2 semuanya..
ahakzzz..
betol ma...
talak tipu punya..
tak caye???
tgokla semua pics kat bawah nie..
ngeee~~~~


ekyn, pija, dayah, me n elis
all gurlzzzz @ umi's house
KAMI @ uma naq
da macam rombongan meminang lak kan..??
hati bahagia b'isteri 4 yea???
dushhh

ekyn yg sudi mendengar cerita aku
gossip site okeyh
kat umah elis...
setelah menanti tibenya KAMI






"ilydmka"

No comments: