**Berita Terbaru Blogger Lain**

07 October 2009

[kalau saya]

kalau saya nie kuat,
da lama saya tumbuk dinding macam dulu,
sampai luka,darah n bengkak.

kalau saya nie pemarah,
da lame saya marah org sekeliling saya macam dulu,
sampai mereka tak suke perangai saya.


kalau saya nie sihat,
da lama saya pergi berlari kat track,
sampai ase macam nak pengsan.

kalau saya nie ade motor sekarang,
da lame sy bawak motor tu laju2,
sampai exciden macam dulu.


kalau saya nie ade kereta,
da lame saya bawak kereta tu seorang diri,
sampai kawan2 tertanye kemana perginya saya.

tapi saya tak kuat,
tangan saya da tak berani nak tumbuk dinding tu,
nnt luka,darah dan bengkak,
tak ley nak wat pape.

tapi saya ni bukan pemarah,
saya tak pandai nak marah orang,
sebab tu pendam je dalam hati,
sampai kawan pun marah.


tapi saya tak sihat,
saya da tak kuat lari macam dulu,
dada saya selalu sakit,
kepala pulak selalu pening.

tapi saya takde motor,

ayah da tak kasi bawak,
lepas excident,
sebab tak dengar cakap ayah.

tapi saya takde kereta,
nak bawak ke tempat tenang,
nak duduk situ sorang2
tanpa ada gangguan


**pasti pantai yang bisa menenangkan saya disaat hat
i saya dipagut rase rindu,cinta dan sayang pada dia.
**saya tataw kenapa saya beremosi untuk malam semalam dan malam ini.
**malam saya sunyi tanpa pesanan dari dia.
**kalau saya kat pantai sekarang ni,da pasti saya
akan jerit "saya sayang kamu,khairool adzhim"

"ilydmka"

No comments: