**Berita Terbaru Blogger Lain**

06 October 2009

[macam-macam]

FIRST
nak story mory pasal assingment "kesayanganku"
adeh
penat otak ni pk
1)pengantar ekonometrik
prob nak wat asgmnt ni sebab tataw nak bentukkan model
kunk salah cemaner?
da la nak 20-30m/s
GILAKKKK!!!!
tajuk dipilih
**PENENTU DALAM IMBANGAN PEMBAYARAN**
ha
pastu carik data
masuk dalam sistem
belum pk ayat nak karang kasi chantek punyaaa
adeh
mengapakah perlunya ini???
submit : b4 exam
2)operations research
nak kene cari article den summarize kan
gilerrr????
nak carik jurnal kat maner???
library??
doakan aku kesane yer teman2
submit : b4 exam
3)ekonomi malaysia
ni ag satu hal
kene wat esei yang panjangnye lebey kurang 10 ms
aku mane la pandai nak mengarang
so jawapannye juz copy n paste from da books or internet
submit : setel je exam ekonomi malaysia
kesimpulannya
lecturer2 nie memang baik hati
kerana memberi assingment diwaktu2 begini
huhuhuhu
sempatkah???

keadaan mejaku yang amat berselerak gara2 assingment

SECOND
story mory pasal raye
maseh dibulan syawal
sgt teringin okeyh mawu mamam itu makanan nama lontong
dari raye pertama ouh...
ask ma boo
he said "datanglah melaka,kat sini ade"
adeh bile mase lak aku nak kesane?
ceit...
sabar~~~
takpe2
berkat kesabaran
ma fwenz PIKA wat open house
nak tawu ape makanannye???
pergh
makanan yang aku idamkan
LONTONG
mule makan lontong,den sate,rendang ayam,den salad,den koktail n air orange
banyakkah???
takpe
untuk hari itu aje
"sayang,manyak ke sy makan???"

riang ria hari raye

THIRD
a lot things to do
a lot things to think
mane dengan assingment
studi week and exam week is juz around da corner okeyh
fai
da ready ker???
aduyai~~~
lately kerap fenin pale ouh
takkan mawu telan panadol??
saya sangat tak suke mam ubat
so
saya cume abaikan saje
boley ke saya amik dis 'love panadol'?

FOURTH

talk about 22
haha
ma boo soh tambah ag bende yang berkaitan dengan 22
see this ha
"
yeahhhhh aku berjaya mendapatkan nombor bertuah aku 'SNC 3022'.. 22 lagi...yeeehaaaa~~~~..."
hehe
when i turn on ma luvly lappy
i will see ma lovely person 1st

"ilydmka"

No comments: