**Berita Terbaru Blogger Lain**

31 October 2009

[tak faham saya]

tak faham tol manusia begini taw
manusia camner?
camner nak cakap eyh?
camni la
contohnye die add kiter kat fesbuk
tp da add ukan nak tegor sapa
maaflah
saya bukan jenis suka add orang
biar orang add saya
kalau saya kenal org tuh bawu saya approve
lau tak jgn harap la saya nak approve
yang saya tak faham
kenapa mereka add
pastu taknak bertegor sapa
pelik la
bukan tak kenal pun
kenal jer cuma mungkin tak rapat
but at least tegor la kan
ni tak buat memenuhkan member fesbuk saya jer
buat memenuhkan home saya dgn update owg yang sebegini jer
maaf sekali lagilah kalau2 ada
antara mereka yang add saya
den saya approve den saya delete balik
pada saya
mereka yang add saya betol2 nak kawan ngan saya
bila kite da delete
nnt ade yang tanye kiter
"eyh ko da delete ke aku punye fb?sombong ko eyh"
erk
ade ke patut?
dikatenyer kiter sombong lak
aduyai~~~
kalau setakat nak tau orang ni kapel ngan sape
baek tak yah
bongek tol~~~



"ilydmka"

No comments: