**Berita Terbaru Blogger Lain**

02 November 2009

[aku benci kau!!!]

"apehal kau muncul dalam hidup aku ha?"
"aku tak pernah mintak pun nak kenal ngan kau"
"sikit pun aku tak carik pasal ngan kau"
"tapi asal ko carik pasal ngan aku?"
"aku benci kau"
itu adalah kate2 dalam hati saya
-TANSION-
mencih doe dgr perkataan nie
asal dat word mesti ade ha?
berkadar langsung bile masalah di paksi-X dan kadar tension di paksi-Y
atau pun boleh ditulis dengan persamaan
masalah yang menimbun=tension yang menggila
mode exam la katekan
ag2 bile lecturer bagi assingment last minute
cam yang saya citer dalam entry b4 dis
tinggal satu ag assingment saya yang masih pending
submit 6/11 bersamaan ari jumaat
member sume terkejot bile saya ckp saya ade assingment
pelik sangat kah?
bukan assingment tu yang pelik
tp lecturer tu yang pelik
sape soh die bagi last minute
maka dengan itu kadar ketansionan tu pun meningkat lah
tension ag
bertambah tension bile jumaat ni
paper 100% membaca
oh no man!!!
hate it
tataw camne mawu fokus larh
lau tak silap 9 chapter kene cover
mangai towl~~~
esei lak tuh!!!
aduyai
saya cume ade mase lepas paper esok smpai khamis malam
persoalannya disini adalah
sempat ker saya mengaverkan chapter tu sume?
oh no man!!!
kadar tension semakit meningkat gamaknye
better saya stop membebel kat sini
and
checkout dr hotel penulisan ni
babai
"aku benci kau tension"

**sumber inspirasi : kekasih hati saya yang sedang tansion**


"ilydmka"

2 comments:

cik dila said...

wei,klu da ade paksi X,da ade paksi Y,,,
ade titik equbilirium la kan...hahhha~

**hudalulu** said...

ha...
ade memang ade...
tp tak dapat jumpe..
hahahaha