**Berita Terbaru Blogger Lain**

10 November 2009

[thankz to them]

sepanjang minggu2 exam ni
i've spent a lot of ma tyme at KERIS MAS COLLEGE
studi wif ma coursemates
MAZ, HA n AYU
yang sudi terima kedatangan saya
(ayat tak ley blah)
saya jarang ade kat bilik
sebab housemate semua tak satu course ngan saya
thankz to maz
sebab kasi tumpang tidow katil die
sebab kasi gune toiletries die
sebab sanggup amik saya dr kolej saya untuk ke kolej die
sebab manyak pahamkan saya dengan subjek pengiraan
thankz to ha
sebab kasi saya pakai bedak sujuk die =P
sebab kasi saya gune 3 in 1 hot chocolate die
sebab watkan air teh
sebab ajar mikro
thankz to ayu
sebab pernah hantar saya balik kolej saya
sebab td snaping picca yang tak jadik
wakakaka
senang cerita
thankz kat korang semua sebab benda2 yang telah korang kongsi ngan saya
wawawawa
hope result kiter nanti sesuai dengan ape yang kiter dah usaha k
papai korg!!!

No comments: