**Berita Terbaru Blogger Lain**

29 November 2009

[rindu sayang]

saya rindu
rindu sangat kat seseorang
seseorang tuh sape?
name die kan
sape eyh name die?
erm
name die
KHAIROOL ADZHIM
da bape lame eyh tak jumpe?
omos two weeks kot
ntahlah
tak hengat
tp rindu sangat2 taw
sampai termimpi2 da
huhuhuhuh =(
cemaner nak wat nie?
nak jumpe
tp maseh tak berpeluang
bak kate die
"kalau ade rezeki nnt kiter kuar k"
bak kata saya
"kalau ade mase nnt kiter jumpe k"
tu kate dalam hati saya jer
wawawawawa
erm tu jer saya nak citer
sayang
kalau sayang baca post ni
den col me keyh sayang
i miss u a lottttt


"ilydmka"


5 comments:

mizzbutterfly said...

cian bibik aku nih..mcm la klang dgn s.alam tuh jauh bebenar yerk...kredit ade kan..??uat la 3G..mesti sweets..buat la kat aboy..bg die terkezut dikit..kan..kan..kan..nak webcam..ternet tak berapa nk kuat yerk..tabahkan hati...:)

cik dila said...

camne nih,rindu jugak!! uwaa~br 3hari tak jumpa,hahha
;D

**hudalulu** said...

to ma rumet tersayang : nset die yang same ngan ijam die da jual cz rosak...
noe die pakai nset lain...
n aku ase takde 3G....
huhhuhu/...
takpe2...
thank to God cz semalam da jumpe die...
hehehehe

cik dila : hahahah..
baru 3 ari sayangku...
keh3

Edriena Hazelina said...

ala.. comey nye..
baru 2 weeks dear..
sye da 11 bulan x jumpe die.. huhu..
lagi rindu!!!!!!

**hudalulu** said...

hehehe...
akak....amenye tak jumpe kekasih hati akak....