**Berita Terbaru Blogger Lain**

23 December 2009

[ betol ke ko ni kawan??? ]

kes pertama :
kawan yang paling saya sanjungi
yang ni saya tak panggil kawan
tp saya akan gelar sahabat
sebab sahabat tu ag bagus asenye dari kawan
sahabat yang akan bersama saya dalam ape jua keadaan sekali pun
susah senang gembira duka
dia akan tetap bersama saya
tak ramai dalam hidup saya ni bergelar sahabat
cume seorang sahabat saya
hanya kata-kata dia yang mampu menaikkan semangat saya
die yang tahu segala suka duka saya
thankz to you =)

kes kedua :
kawan yang cume mencari kiter biler dalam kesusahan
yang tu dikire kawan ker?
tataw la
kawan la jgk
saya ade jgk kawan jenis nie
bile die ade prob die carik saya
ok fine
saya pun tolong la die ape yang mampu
tp biler die da senang
hurm~~
haram nak contact ngan saya
takpe la
macam2 perangai manusia nie

kes ketiga :
kawan yang jenis tikam dari belakang
pergh!!!
yang nie tak layak langsung nak panggil kawan
ade pulak nak 'jatuhkan' kawan lain
alhamdulillah
saya takde kawan jenis tu
tp tataw la akan datang cemaner kan
semoga saya tak jumpa kawan jenis tu

kes keempat :
kawan yang tataw nak cakap cemaner
sedih sungguh asenye
saya tak pernah lupakan kawan saya
tp ade yang anggap saya lupakan die
saya akan layan kawan saya ikot keadaan
yang selalu dengan saya lainlah layanan saya
yang jarang dengan saya
takkanlah tetibe saya nak citer sumthing yang die pun tataw perkembangan saya
tak ke pelik tuh
nanti ade la yang kate kite ni 'over'
en en en???

kengkawan
kiter ni manusia biasa yang penuh dengan kekurangan
saya sendiri tawu saya ni tak sempurna mane pun
ade kekurangan sana sini
tp kiter cube yang terbaik untuk jadik kawan yang terbaik

**kepada kawan-kawan yang pernah terasa hati dengan saya,saya mintak maaf sangat2. dosa antara manusia,hanya manusia yang mampu ampunkan.

**ape2 pun...saya sangat sayangkan semua kawan2 saya. seburuk maner pun mereka,mereka tetap kawan saya.
mereka ni kawan saya dari sekolah
masih bersama hingga saat ini
masih berhubung bertanya khabar
ada page sndiri kat facebook
mereka ini kawan saya
dari mula saya menjejakkan kaki kat ukm ni
to ALL TOGETHER
damn miss ol of you
miss da moment when we hanging out together
plzzzz
find out one day which we can spend time together
name die ekyn
die akan datang umah saya bile ade mase
senang citer
teman ronggeng n bercerita
hehehehe


ni elis
si kembar saya
hahaha
dari form1 sampai form5 dok same
bulan beday kitowg same
suker wat invitation card beday time sekolah dulu
gilakkkk


ni wani
best rumet saya dari sem 1 time kitowg 1st year
hehehehe
seorang yang giler kan chocolate n ice cream


dis is ma besties
nur ashikin munirah
ade dengan saya biler kami sama2 join TT SNC
hehe
sweet kan dier??



SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA

4 comments:

fazlisa rohali said...

*cry cry*

omg! mish skultym..
mwahx mwahx..
syg kamo kawan =)

**hudalulu** said...

hohohoh....
rindu kan zaman kiter skolah dulu...
=)

mizzbutterfly said...

betul bik..aku mmg kawan ko...
huhuhu//i like thez entry...
thumbs up!!!!

**hudalulu** said...

yeah..
credit kepada sesiapa yang menjadi sumber inspirasi aku tok wat entry kali ni..
hahaha