**Berita Terbaru Blogger Lain**

05 December 2009

[full house]



at last~~~
dapat jgk saya tgok citer full house
walaupun citernye da pernah ade kat tv
tp time tuh saya tak tgok
sebab ape tah
saya pun tataw
erm
ni pun dapat cd from my syg
mekaseh taw sayang
saya shuker LI YEUNG ZI dan HAN JI EN
hahahha
romantik sangat di akhir cerita
suke tgok rumah tepi pantai
sebab saya shuker gegiler pantai
nape perlu ego nak cakap yang kite sayang kat seseorang?
ego sehingga menyiksa diri sendiri
hurm
happynye tgok diowg dalam citer nie
berangan kejap ley tak?
hahahahha
saya pun nak bahagia cam diowg jgk
gaduh n den baik balik jadik lagi romantik kan
nak dok depan pantai cam diowg jgk
spend time together
ngee~~~
suke norrrr saya ni merepek
biarlahjanji tak susahkan orang lain
hehehehe
nyway
full house memang best
tp my girl tetap di hati
cerita terbaru bakal menyusul
"my aboy"
ahah
special for me n my hunny bunny
kami sedang menulis skripnya dalam kehidupan kami
cube mencipta kebahagiaan yang tersendiri
ahahahaha



"ilydmka"

No comments: