**Berita Terbaru Blogger Lain**

05 December 2009

[macam-macam stori]

1st story:
skunk kat umah
gune tenet thru line streamix umah sebelah
damn bored okeyh
semalam kuar g makan ngan dak2 sekolah
ade 6 orang semuanye
saya,ekyn kesayangan,dayah,naQ,azzam n arul
kalau cuti sem
memang muke2 ni lah yang selalu makan bersama
walaupun tak selalu
tapi kan seronok jumpe bile da lame tak kumpul bersama
macam2 citer r kuar dr mulut sensorang
hahahaha
ekyn memang giler
asek mengacau waiter yang amik order
dayah lak
ade ke mintak kebenaran nak order
"bang,nak order boleyh tak?''
aduyai~~~
dayah...dayah...
da waiter tu datang memang la nak amik order
kehkehkeh
penat gelak bile jumpe diowg sume2 tuh
ngat nak ikot naQ,azzam n arul ari ni g PC FAIR
erm
malaz lah
wawawawa
mawu beli external hard disk
lappy terchenta udah berat dengan mende2
mayb next time la beli

2nd story :
2/11/2009
having a good time wif ma hunny bunny
marathon muvie 2012 and THE BOX
at last
dapat jugak jumpe dier
memang la kami ni dekat
bak kate wani
klang ngan s.alam tu tak jauh pun
huhuhuhuu
tp masa tu yang tak mengizinkan
erm kuar umah area kowl 12 lebey la
tewos menuju ke sunway piramid
den carik makan dulu
KFC jadik mangsa
saya makan cheezy chikeroni
ma hunny bunny makan 2 ketul ayam
okeyh
jalan2 jap n jumpe member syg sy
mr.kecik
erm
pastu bawu g tgok muvie
setel 2 muvie area kowl 7 lebey
den g makan kat subway
only syg yang makan
saya tak makan sebab ase kenyang ag on dat time
den syg sy hantar balik area kowl 9 sampai da uma
actually
tak sempat nak msg syg saya malam tu
sebab die sampai umah terus tidow
'' i would like to thankz to you cz bring me to da happiness for dat day
thankz sebab belanje saya sume2 tu
thankz sebab tunaikan janji sayang
thankz sebab u know how to treat me nicely
thankz sebab jadik driver saya
thankz for everything ''
motif : parents terima die seadanya tak seperti citer lame
parents asek tanye tentang die tak seperti citer lame
banyak sangat perubahan parents saya tak seperti citer lame
hanya mereka yang mengenali saya
tahu cerita lame saya
I LOVE YOU SO MUCH SAYANG

3rd story :
its for ma rumet tersayang WANI
wani
may God bless u frenz
ape yang da terjadik tu insyaAllah ade hikmah yang tersembunyi
Allah takkan uji hambaNya sekiranya hambanya tak mampu nak atasi dugaan tu
as u olwes say before
'' hadapi dengan senyuman "
lets prove it dat u can
be strong dear
u need n must !!!!

tu je citer saya kali ni
on9 tak selalu
so saya updat semua sekali
abes citer
ok
papai



"ilydmka"

No comments: