**Berita Terbaru Blogger Lain**

13 December 2009

[ keletihan ]

11/12/2009
kuar g jalan TAR, KL
umi survey carpet
n den ade yang berkenan di hati
umi tewos beli
harga???
nonit to mention here lah
ahah
den
i bought 3 new shawls
cantek okeyh
ase nak beli bebanyak jer
"sila jangan membazir yer...=p"

12/12/2009
hantar umi g annual dinner syarikat umi
dekat HOLIDAY VILLA SUBANG JAYA
so
saya,adik n abah tewos men bowling kat situ
memang kami sefamily da biase maen kat situ
nak jadi members of holiday villa maseh tak mampu
hohohohoh
maen 4 game
damn tired okeyh
fight wif ma lil sis
good performance from her
ngeee~~~
me???
1st game quit okeyh
den 2nd and 3rd terok giler
game ke4 okeyh balik performance saya
tangan pun mula kesakitan
wawawawa

13/12/2009
hehehehhe
ikot sayang saya g PELANGI SNOOKER
tournament snooker untuk SNC.COM
cam biasa
saya yang tataw paper juz dok tepi tgok die maen
but
sayang cakap die tak ley maen ari ni
dunno why
myb sebab die tak tidow semalaman
but at last
he won for da 3rd place
ahah
better than nothing la sayang
en en en

**thankz umi sebab belanja along beli shawls yang cantik tu
**thankz abah sebab bawak along n adik maen bowling
**thankz sayang sebab bawak saya kuar.
as long as u be with me, i would never feel bored okeyh dear.

kesimpulannya disini
saya sangat letih untuk beberapa hari ni
badan pun da sengal mintak diurut
tp
sape nak jadik tukang urut?
huhuhuhuh




"ilydmka"

No comments: