**Berita Terbaru Blogger Lain**

19 January 2010

[ bapak punye berdebar-debar ]

"sayangku:syg,sy japgi g bangi tau...lepak ngan bdak2 mfi"
"saya:owh yeke...sy tgh meetg nie.huhu"
(dalam hati,asal gembire semacam je ni?ukan nak jumpe pun)
tak lame lepas tu
"sayangku:kalau syg nk jumpe dtg la amir ali nnt k"
"saya:erm..insyaALLAH..huhu"
(dalam hati,nak jumpe ke eyh?)
habis je meeting,1st thing pikir
perut kene kasi makan dulu
seharian tak makan tuh
lapau bebenor asenyer
punyela payah nak decide makan kat ner
yang wani lak memang taw my mr.kesayangan datang bangi
sebab saya da citer kat die
"saya:sayang kat ner?"
"sayangku:kat amir ali"
wani pun membelok kete ke simpang amir ali
owh okeyh
dalam hati,berdebar la pulak
1st round lalu depan amir ali
saya sampai tundukkan badan sebab taknak bagi mr.kesayangan nampak saya
sumpah!!!
dalam hati memang berdebar giler
macam nak terkeluar jantung saya nie
saya da nampak kete my sayang
pastu parking kete n terus menuju ke amir ali.
tak taw nak cakap cemaner
pegang tangan mun sebab memang tangan saya tgh sejuk giler
berdebar-debar lak nak jumpe my sayang nie
macam laaaa 1st date.
kihkihkih =p
saya jalan belakang mun je sebab macam malu lak nak jumpe
ceyh~~~
ape kene la dengan saya malam nie
hahahahaha
almaklumla~~~
agak lame jgk kitowg tak jumpe
hahahah =D
at last,my sayang pun cam terkejut je nampak saya ade kat situ
saya pun terus pergi kat die
den tinggalkan die kejap
makan2 dulu ngan wani,mun n faizul
after dat baru la duduk sebelah die ngan kawan2nye
balik kolej my sayang hantar
thanks sayang
dapat jugak jumpe sayang walaupun kejap
hehehehe

**nota jantung berdebar : ni kes da rindu sangat la ni.sampai nak jumpe pun berdebar semacam jer.isyh..isyh...isyh...fai...fai...makhluk yang da wat rindu saya menjadi semakin kritikal =p

**nota penghargaan : thums up to wani sebab cam taw2 je isi hati rumet die nie.hehehe...blushing...
thankz taw wani =))



2 comments:

Einaz Shah Rizal Thomas said...

jalan2 jumpa blog ni.
comel.
tuan punyer blog pun comel.;)

**hudalulu** said...

hai bunga..
thankz yeah...
hehehehe