**Berita Terbaru Blogger Lain**

14 January 2010

[ cerita minggu ini ]

cerita minggu ni dimulakan dengan
1) hari isnin
disebabkan saya da beli catridge ink tok printer saya,dengan harapan yang baru nak print out nota bagus kan saya??hahaha punyelah beriye menyambungkan wayar2 yang perlu disambung. saya pun switch on printer tu haisyhhh~~ asal lampu on kat printer saya tak menyala nie?saya da mula tak senang duduk.ah sudahhhhh!!"ko tak bace bismillah kot" tu kate wani. mungkin jugaklah..kali kedua saya switch on sambil membaca bismillah, tak maw gak nyala
aduyai~~~ dengan hati yang tak tenteram saya tgok 'plak' printer.upe2nyer saya terpasang 'plak' printer wani lak.mak aihhhh...sampai bile pun tak nyala printer saya tu kalau da salah pasang.hurmmmm~~~dah tu saya pasang 'plak' printer saya and at last okeyh cam bese...

2)hari selasa
saya g hantar lappy kat kedai TOK sebab nak masukkan windows7. sebab windows7 cantek n menarik hati saya.kehkehkeh...n dalam kowl 12 am lebeyh setel da.wow!! teruja okeyh

3)hari rabu
sambungan cerita ari selasa.pagi before g fakulti saya try on lappy.okeyh maseh same seperti semalam.tujuan datang fakulti sebab saya nak install EVIEWS.technician kata install kat lab tengah.bape kali tah saya ulang alik ke lab tengah tuh asek takde orang jer.makan gaji bute ker????okeyh fine...sila bersabar fai.den saya g lab 1,boley la pulak install sistem tu kat situ
buat penat saya je g tunggu kat lab tengah tuh.akhirnye berjaya jugak install.yeay~~~
gembira okeyh.saya try on lappy kat bilik.ah sudahhh!!!tetibe lak kuar perkataan"safe mode la...normal mode la..."ape kejadahnye nie???saya da mula tak sedap hati.huhuhhu.sedih taw... kekasih hati saya jadik mangsa.takde mood nak msg time tuh."sori sayang..."

4)hari khamis
saya g kedai komp nak tgokkan ape masalah lappy saya tuh.orang tu pun godek2 lappy saya and at last kembali normal.yeay~~!!!mood jugak kembali normal.hehehe=).pastu saya nak install driver printer saya.ahhh sudah!!!baru perasan driver printer yang saya ada tu tak support windows7.tension gilerrr!!!!dalam kepala hotak nie da pikir nak tukar windows XP.huhuhuh.=( merasa kejap je windows7.den g kedai TOK kembali.saya citer la dari awal sampai habis.TOK ley cakap " gelabah la ko ni".mata da terbeliak da dengar orang cakap camtu.hahaha.and TOK gtaw ade solutionnye.and TOK download software baru untuk saya.yeay~~~berjaya jugak selesaikan masalah lappy saya minggu nie.

sumpah penat kepala otak nie pikir masalah lappy.
bak kata wani
bulan januari=bulan laptop rosak sedunia
kehkehkeh
lappy kesayangan saya


No comments: