**Berita Terbaru Blogger Lain**

17 February 2010

[ hapdate lagi ]

rase macam nak hapdate manyak kali hari ni
tapi kali ni saya sedih
saya wat asemen tadi
bile nak masukkan data dalam sistem
sistem lesen mati pulak
punyelah terbantut keje saya
abes citer pasal tuh
ade sumone nie pernah cakap kat saya dulu
"kau ni asek senyum je.macam takde masalah"
hurm~~~
padahal saya sentiasa berdoa supaya takde siape punyai masalah seperti saya
biarlah saya sorang jer yang ade masalah itu
sekarang ni
saya betol2 perlukan sahabat saya (DIA)
awak tolong dengar masalah saya
tapi saya tataw nak carik awak kat maner
saya try call henfon awak
tapi tak dapat
saya hantar msg kat awak
tapi takde reply
awak janji dengan saya dulu takkan pergi jauh dari saya
tapi maner awak sekarang?
saya perlukan awak sangat2
awak....awak....
maner awak???
"my heart hurt bcos da stupid thing"
see my eyes..hodoh lepas nanges

7 comments:

nurhuda abdulrahman said...

kat rumah pon pakai tudung erk?

yuyuEyuliAnayusOf said...

jgn cedey2 taw..
insyallah, sume ade hikmah:)

**hudalulu** said...

huda : time nie nak gerak balik ukm da...
hahahha

miss yuyu yang berbaju ijau : thankz yayunk~~~insyaallah semuanye ade hikmah yang kiter tak taw..
aturan ALLAH. =)

joegrimjow said...

tak hodoh poooooonnnn
;)

bnyak kawan tu kat ukm

**hudalulu** said...

mr joe : hhehehe...kawan mesti la kene ramai..
kan berkawan bior 1000 berkasih bior 1..
hohohoh

LiL KidD0 said...

y so sad yunk~ senyum2...senyumlah..senyumlah..ahaii cik mek molek..hehe=)

**hudalulu** said...

miss yunk : ahaha...sedap la u nyanyi..karoke jom..hehehehe =)