**Berita Terbaru Blogger Lain**

10 February 2010

[ saya telah dimadukan ]

huhuhuhu
tgok tajuk entry pun da sedeyh taw
"saya telah dimadukan"
oleh siapa?
siapa ag kalau bukan kekasih hati saya a.k.a mr.kesayangan
atau lebih dikenali Aboy Van Lampard
sampai hati sayang menduakan cinta saya
ape salah saya???
saya sayangkan sayang sangat2
tapi sayang buat saya camnie
sampai hati!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
korang nak bace ape ag?
tak cukup ape yang saya tulis atas tadi?
sudah laaaa~~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ape yang korang carik ag nie?
kenyataan?
bukti bahawa die menduakan saya?
korang ni tak percaya saya ker?
pernah ke saya tipu dalam blog nie?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nak tgok bukti?
ha tengok ni(sila klik untuk tumbesaran)
kan saya da cakap
nk tgok buah hati die yang baru?
saya ade bukti
memang buah hati die cantik,nice,superb
ha...tengok nie!!!
(sila klik untuk tumbesaran)
"Wa Sayang Huda "
cantik kan buah hati baru die
baru je lepas make up
betapa tercabarnye saya dengan kecantikannya
huhuhuhu
da la hari2 diorang sentiasa bersama
tapi dengan saya?
jarang2
wawawawa
tp walau cemane pun
sayang jangan lupekan saya

**nota merepek : otak sedang tepu dengan segala rumus sebab kowl 2 nie ade exam.wish me luck!!




No comments: