**Berita Terbaru Blogger Lain**

28 March 2010

[ 3 days at teratak riverview tanjung malim ]

comel tak budak atas nie???hehehe
me at teratak riverview tanjung malim
3 days for TBGL camping
the place soooo cool and cold too okeyh but when midnite lah
hehehehe
camping kali ni saya jadik urusetia bahagian kebajikan&keselamatan
camping nie bertujuan untuk membina keyakinan diri junior
untuk menjadi pemimpin kolej next batch
(perghhh agak skema ayat disitu yea)
we olls gerak dari kolej dalam kowl 10.00am++ lah
and sampai tanjung malim dalam kowl 12pm
have our lunch and guys have their solat jumaat@UPSI mosque
and then dalam kowl 2.30pm baru la masuk ke tapak perkhemahan
perghhhh gile adventure jalannye
okeyh fine!!!sakit perut nie terkena palang ford ranger yang angkut we olls ke tempat yang dituju sebab asek brek emergency
den mula aktiviti kami kat sane
1st day : lebih ke arah briefing and ice breaking
2nd day : pengalaman tak ley lupe bile bermalam dalam hutan
takde khemah but only use canvas je
masak nasi and sup ayam gune buluh ngan unggun api jer
masak air lak gune air sungai jer taw
makan lak gune daun pisang jer
''sorry eyh kalau saya tak banyak buat kejer =p''
3rd day : banyak main air esspecially water floating
memang best giler wlaupun lepas tu kaki saya luke2 sikit
hehehehe...kental beb (poyo gilerrr)
overall : as simple as i can said, ''B.E.S.T''
nampaknye first aid saya sangat laku
hehehehe
saya jadik 'nurse' dalam masa 3ari tuh
terasa diri ini seorang yang penyayang
hahahaha =D
ok lah da penat sangat da nie
need to take some rest supaya tak terlajak tidow nak ke kelas esok pagi
hehehe

p/s : thankz to semua urusetia.u olls did a great job babes.luv u lah!!!
p/s/s : thankz kat apit sebab nyanyikan lagu 'bila rindu-ruffedge' dan 'ayu-ve' time saya ngan wani nak tidow.weyh...suare ko memang best lah.
p/s/s/s : kepada semua yang saya rawat,hope sangat ape yang saya rawat tu da okeyh... =)

*awesome pixies will be upload here soon



3 comments:

Cik Fasyareena said...

fuh..dekat2 final neh ade program lg..mmg syok la..
hehe
nway..good luck 4 ur final..~

bulatkocik said...

elOw..dah lm xg kem bina smgt..moral pun dah down..hehe
nie tgk muka bseri2 kira dah ckup smgt lar..;)

**hudalulu** said...

fasya : hehehe..thanks dear~~~
mr.rulez : nie berseri sebab time ni nak balimda..
nak letak jawatan as nurse da time tuh.hahaha