**Berita Terbaru Blogger Lain**

04 March 2010

[ i dare you!!! ]

''i dare you!!!''
wowww takutnye saya~~~
macam garang jer
garang ker????
tegas kowt =p
saya telah dicabar oleh seseorang okeyh
ceit die ingat saya takot?hah?
tu haaaa mr.boyfie yang cabar saya
poyo betul =p
kehkehkeh
setakat nie ade dua bende die cabar saya

1)naikkan balik pointer sem nie and kalau boleyh try to achive deanlist again
perghhhh gilerrr arh
saya cakap ngan die
saya berusaha untuk naikkan pointer kali nie
untuk capai deanlist tuh boleyh tapi kene usaha lebih lagi la kan
hehehehe
rindunye nak naik stage sempena deanlist last year
and i got thissee
my roomate and i got deanlist together last year
ouh...really mish dat time

2)kurangkan berat badan
kesian kat die sebab saya selalu bebel kat die pasal saya da semakin gemok
sampai die pun cakap memang saya da gemok
adushhhh!!!
siap berbincang ag dengan die malam semalam
the best way nak turunkan berat badan saya nie
he can be a good adviser lah
hahahahaha
kalau die baca blog ni banggalah mamat tu
ceit~~~ =p
ade ke patut die bagi masa sampai end of this month jer???
maka berlaku la proses tawar menawar
saya mintak end of dis semester
tapi apakan daya
dah namenyer cabaran
so saya pun okeh kan je lah

nota cabaran : saya akan cuba bangun awal and kurangkan tidow.mengikut cakap adviser saya.dushhh!!!makan ikot time.studi lak jangan tangguh2.fuhhhh...thankz be my spirit too bebeh.


6 comments:

Anonymous said...

gmok 2 kdg2 kiyut tau..tp jgn over limit plak..hehe

**hudalulu** said...

hehehhe...betol2...tp saya memang betol2 kene jaga skunk ni..
sebab ag sikit ag bmi nak obes...wawawa

miaishika said...

gud lux babe~~~hoho~~~

**hudalulu** said...

miashika ; thankz darl~~~=)

Sheeq ♂ ♀ said...

good luck too yunk...Kurangkan tidow ok gk tp jgn kurang tito sudaa..hihi

**hudalulu** said...

miss yunk : hehe...tengah usaha nie!!!