**Berita Terbaru Blogger Lain**

04 March 2010

[ sekali ag terharu sampai nak menangis ]

saya tak tipu taw
baru dua kali saya di tag kat dalam blog nie
kalau fesbuk tak payah cakap lah en
hahahahah
huhuhuhu

1. Adakah anda rasa HOT?
mesti la hot.kan cuaca panas sekarang nie.sooo HOT okeyh

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!

3. Cerita pasal gambar
erm...saya guna win7.so guna background yang ade je la.malas lah nak tukar2.lagipun wallpaper ni tukar setiap 30minit.so,still tak jemu mata emandang wally lappy ni en???and kebetulan mase saya print screen wally lappy gambar ni yang keluar.so,upload je la en?

4. Bila kali terakhir makan pizza?
erm biler eyh???ada la dalam 2 bulan lepas kowt.hailaaa...nak makan pizza

5. Lagu terakhir anda dengar
blow me a kiss.nset saya ade msg so dengar lagu tuh

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni
download latest song,fesbuk,listening to the music and baru je setel assingment

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
selalunye member panggil FAI.tp kawan2 mr.boyfie suke panggil HUDA.family lak panggil ALONG..and hanya orang yang mungeks saja panggil saya lulu.hahaha

8. Tag lagi 8 orang
shera , shikin my bestie , huda rahman , nurul , sys bintang , elis my twinny, wany my rumet , cik epal

9. Siapakah orang no.1 kepada anda
saya suke tengok shera pakai shwal.macam2 gaya die lay wat

10. Katakan sesuatu kepada orang no.5
sys bintang ni kenal dari tangged dulu.skunk kat blog pulak

11. No.3 ada hubungan dengan siapa?
erk???no komen

12.Bagaimana pula dengan no.4
nurul ni ade pakwe.tapi saya tataw sape

13. pesanan kepada orang no.6
elis my twinny.cuti kiter hangout jom!!!

14. kata2 cinta untuk orang no.2
i lap you my bestie...ngeee~~~

15. Adakah no7. dan no.8 ada persamaan
totally nope

16. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda
otak die memang giler2.jangan giler betol udah k paten

fuhhh setel pun
macam jawab soalan struktur exam keyh
hahahaha

No comments: