**Berita Terbaru Blogger Lain**

21 April 2010

[ jangan pergi jauh sangat dari saya ]

hai semua
entry kali nie adalah disebabkan pengaruh mr.boyfie
saya nak tanya kat u olls
ape u olls buat bile orang yang u olls sayang merangkap bf@gf
tetibe tanye satu soalan yang buat u olls berfikir panjang
''macammane kalau saya terpaksa pergi jauh dari awak untuk jangka masa yang lama?''
soalan yang sama mr.boyfie bagi saya malam tadi
saya memang takde jawapan untuk itu
sebab saya belum bersedia untuk itu semua
kes 1
sedangkan dia balik kampung kat selatan and saya balik kampung kat utara
pun saya da rase lain macam
u olls ley baca entry nie
huhuhuhu =(
kes 2
dapat taw yang die mungkin ke sweden
tapi mr.boyfie terpaksa lepaskan peluang tu atas sebab tertentu
u olls ley bace entry nie gak

see what i feel???
tu lagi nak pergi jauh dari saya???
yelaaa~~~
pada zahirnya saya terpaksa akur
tp dalam hati saya???
saya taknak da mata saya jadik burok macam gambar bawah nie
sila fokus pada mata saya!!! ='''(

''sayang..you're everything for me''



9 comments:

Wanita Mutalib said...

owh tak sanggup..
ni pun baru pisah 3 hari ngan encik nazri tapi dah rasa cam 3 tahun huhu..

**hudalulu** said...

ngeee~~~tu la pasal..
adeh....tak maw jejauh ngan die...huhuhuh

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

owh tidak..tp have 2 rite..
fasya mmg PJJ dgn dia..
berbulan2 x jmp..
thn lepas jmp dlm 5 kali jek..seksa wehh..~
bila dpt jmp,heavennnn~

Alynn Notnot said...

kena kuat. VIP gua kat egypt. bygkan perasaan gua tgk. hahahah

**hudalulu** said...

fasya : i tak jumpe 3 mggi pun da gelisah semacam..huhhuuhu

alyn : pinjam kekuatan u sikit ley tak..muahahaha

cik zatil said...

cik huda cepat-cepat
tawen dgn si dia
sekarang..hehe

**hudalulu** said...

cik zatil : waaaa...tawen!!bestnye..hehehe(gatal mood =p)..kalau da cukup semuanya memang die da datang minang da...kehkehkeh

MofizPutra.com said...

huhuhuh.. tk sangup den nk tingal jauh2... ikut sekali arh..hahah

**hudalulu** said...

mofizputra.com : kalau da tawen takpe la jugak..huhuhuhu