**Berita Terbaru Blogger Lain**

13 July 2010

[ dapat hadiah sempena kaki dah baik...yeay!!! ]

hai bloggers =)

tengok status fb saya dalam pic nie
tarikhnya dah lama dah
ade orang nak bagi saya hadiah tau kalau kaki saya ni cepat sembuh
dari bengkak2 and lebam2
terasa macam budak kecik pulak
ye la kalau masa kecik2 dulu kalau saya demam
abah mesti cakap
"nak g jalan2 tak?kalau nak ikut cepat makan ubat nnt baik demam"
tak sangka dah besar panjang macam ni pun boleh dapat hadiah lagi
hehehe =D
semalam orang yang dah janji nak bagi saya hadiah tu
ajak saya keluar g tengok wayang
saya pun on je la
masuk dalam kereta je tetiba dapat hadiah yang dijanjikan
heheheh speechless tau time tu
hahahah gedik okeyh
rasa macam pakai blusher terlebih pulak time tu
malu pun ade hahaha =p
and i've got this as a gift
really like the smell soo damn much
''sayang..thankz for the gift.without any word you know what i feel rite?"
"thank you so much dear..love you"

13 comments:

Sheeq ♂ ♀ said...

waaaahhh~~~ bes3..sdapkan bau die..so sweet la aboy..hihi

sherah said...

wuuiyoo best gilakk.pasnih takde ah busuk kau nanti XD

Yana KenJa said...

waaa..seronok nye la lau cam ni....
nk carik boifren cam ni gak la..
hehhee...
=)

velasrizal said...

mesti wangi bau dia kan..

Sandwich Dalam Tin ?

**hudalulu** said...

sherah : bongok kau...hahaha

yuyunk : sweet n sour die tu...kekeke

**hudalulu** said...

yana kenja : ngee~~~sonok jugak ler..hehehe

velasrizal : wangi sangat...sandwich tu sedap tak?hehehe

nosembilanbelas said...

pau cukup2 sebelum kawen..

**hudalulu** said...

nosembilanbelas : ngee~~~im not dat type la..huhuhu

chenta said...

bestnye dpt perfume.nak juga!

aina said...

wah, ni yang beli online ke? one of my friend pun baru beli sebijik like this . btw sweet oh :)

**hudalulu** said...

aina : nie mr boyfie bg..tp bukan beli online..hehehe...thankz beb :)

Rozuan Ismail said...

best nye..sakit kaki dpt perfume..sape bagi nih??huhu

**hudalulu** said...

rozuan : dapat hadiah best..dapat sakit tak best...huuhu...my mr.boyfie bagi..hehehe