**Berita Terbaru Blogger Lain**

12 July 2010

[ sakit kaki pun g air terjun gak? ]

hai blogger =)
entry saya sebelum ni kan pasal kenduri kahwin
kat bawah entry tu saya ada cakap kalau ade gambar time mandi air terjun
saya akan upload kat blog burok saya ni
nahhhh ni saya tunaikan hehehe
tapi tak banyak leh upload sebab yang lain sensored
mr.boyfie tak gtau saya pun die nak g mandi air terjun lepas g kenduri
kalau saya tau memang sy dah bawak baju spare
bukan baju untuk mandi but t-shirt lah
ni terpaksa pakai baju kurung gak (ayunyerrr)
dengan kaki yang masih tak berapa nak elok lagi kene gagahkan diri gak
untuk pijak kawasan yang tak rata dengan batu2 licin
hahaha cabaran sungguh untuk kaki kanan saya
adeh memang nak kene mr.boyfir saya nie!
beliau berseronok,saya kene duduk diam2
tengoklah betapa gembiranya beliau!

bajet si baju merah yang takot sejuk
kene ar dengan kengkawannya
hahaha padan muka kau!

mula2 takot sejuk ngan air tuh
tapi bila dah masuk dalam air si baju merah lah raja
sensorang je atas batu tu
gilerr syok sendiri mamat nih!

si baju merah yang sungguh keding
lain kali makan APPETON GAIN WEIGHT okeyh
nak buat aksi konon....pigiiidahhhh!!

ouh....si berbaju kurung merah itu sangat sweeetttt ^__^
si baju biru kekelabuan tu lah yang buat aksi dalam gambar diatas nie
nasib baik beliau bergelar kekasih hati
maka saya nak ucapkan
" terima kasih sebab awak selalu bawak saya kemana jua kamu pergi "
=)

4 comments:

sherah said...

wahh kauu bersuka ria ehh huhu....suh makan banyakl sket.amek lemak2 aku nih haaa.lemak kau pon bolehh :PP

**hudalulu** said...

lemak aku pun tak teramik oleh beliau..ekeke.......

Noraini Azhari said...

bahagianya..:)

**hudalulu** said...

noraini ; alhamdulillah..bahagi bersama die... =)