**Berita Terbaru Blogger Lain**

02 August 2010

[ bahagia bersama en.KHAIROOL ADZHIM ]

hye bloggers =)
nak gtau awal2 yang entry kali ni berunsur jiwang
jiwang sikit ke banyak ke saya pun tak dapat nak kenal pasti
just luahan rasa hati
sape yang nak baca teruskan baca
and sape2 yang taknak baca, u can leave my blog
****************************************************
its only a few weeks before our first anniversary
yup baru nak dekat setahun
hubungan kami masih setahun jagung
anything can happen
everywhere...anytime...
saya betul2 rasa bahagia bile bersama dia
sumpah!mata saya tengah bergenang dengan air mata sekarang ni
cuma saya tahan je sebab my rumet ade kat sebelah ni
kang die nampak malu lak saya
huhuhuhu
kami gembira sentiasa
dia tak pernah lupa bawak saya kemana jua dia pergi
katanya
"mestilah saya nak kongsi semua kegembiraan saya dengan yang tersayang"
terharu bila dia cakap macam tu
saya sentiasa rindukan dia
lagi kami jumpa,lagi rindu saya terhadap dia
tapi kalau tak jumpe berganda2 pulak rindu tu
haisyhhh
saya suka bila dia start merepek
sebab ape yang dia repekkan tu selalu buat saya ketawa
mesti lenguh rahang saya kalau dah ketawa dengan dia
he know how to treat me nicely
what i can say here is
''I LOVE YOU SO MUCH,KHAIROOL ADZHIM''
sorry elfie i amik pic aboy yang selekeh ni dr album u

nota kaki : lepas upload gambar g tambun nnt saya update entry pasal holiday okeyh...


7 comments:

Unknown said...

wah2..
entry dalam hati ada taman nampak..
hihihih.. neway! sweet couple!

N U R U L said...

ekekkekeehhh..jiwang fai!! haahaa..bagi sikit jiwanggg tu kat aku..nak luahkan kat ehheemem..haha!! ;p semoga berkekalan!!aminnnn... :)

Unknown said...

sonoknye bile dapat luahkan rasa hati kat blog kan..... ;-p

myraa wi said...

sweetnye...ehehehe..<3(^_~)

hanie bonie said...

i like this entry!!!!!!!!! jiwang yg sweet!!!!!>_<.. smuga berbahagia k....of course la he treated u nicely sbb u treat die soooooo well!!!!!

**hudalulu** said...

adreynieelisya : dalam taman pulak ade kumbangnye..hehehhe

berys : ko nak ke jiwang aku ni nurul???tp tak leh free la...kene bayar woooo....hahaha

hazman : sangat seronok...puas hati..lega..hehehe

**hudalulu** said...

amyra : kadang2 ade sournye jugak..huhu

hanie : tp die suke buli i tau...
siot...bapak jahat si pembuli ni..kekeke