**Berita Terbaru Blogger Lain**

15 November 2010

[ i sayang skandal-skandal i okeyh!! ]

hye bloggers =)
sebenarnya saya banyak skandal tau
pengakuan terbuka depan orang ramai ni
habeslah kalau mr.boyfie tau perangai saya sebenarnya
skandal yang pertama : BLOG
skandal yang kedua : FACEBOOK
muahahaha
dah bercinta dengan dua benda ni dah setahun lebih dah
tak ingat pulak anniversary nya bila
yang saya ingat anniversary saya ngan mr.boyfie
-22/08/2009-
sebenarnya saya dah bosan panggil skandal saya semua ni guna
"saya-awak"
sekarang nak tukar kepada
"i-you"
wahhh gedik pulak kan
ade i kesah? =p
i love you hunny =)

i love you baby =)

but, i really love you sayang! =)


7 comments:

Anonymous said...

hehe skadal yg bhagie..kehkeh

Artzlizan said...

smoga terus bahagia...

**hudalulu** said...

silah : skandal ni memang selalu bahagiakan i..heheh

price duyong: mekasih dude =)

kerangRebus said...

muke u olls ade iras la~~jeles2~~0_0

**hudalulu** said...

kerang rebus : wahh same ke?hehehe...orang kate muka iras ni kuat jodoh..kekeke..eeheh :P

EmanTheHalia said...

ingat ape lah tadi haha

**hudalulu** said...

eman : matilah i kalau i betol2 ade skandal..hehehe