**Berita Terbaru Blogger Lain**

10 November 2010

[ kalau lah boleh ulang balik masa ni kan bagus ]

hye bloggers =)
malam ni saya terfikir sesuatu
kalau lah saya dapat ulang masa ni kan ke bagus?
banyak benda saya nak buat semula
banyak benda yang saya taknak ianya berlaku
kalaulah doraemon tu wujud
memang saya nak pinjam mesin untuk kebelakangkan masa ni
tetapi hakikatnya
"demi masa,sesungguhnya manusia itu kerugian"
dan ape perasaannya bila seseorang jadi hilang ingatan
langsung tak ingat pape pun
macam mulakan hidup baru kan?
boleh tak seandainya saya pilih "hilang ingatan"
-memory deleted-
bye

3 comments:

Nur Diyana Mukhtar said...

betul! setuju.. tapi xpe.. masa memantangkan kita sedikit sebanyak.. :)

aNa d'sKoDenG said...

jangan..jangan sampai ilang ingatan...sadisss

**hudalulu** said...

diyana : setuju sangat..masa mematangkan kite..hehehe =)

ana d'skodeng : ngee...sadiss sangat ke...huhuh