**Berita Terbaru Blogger Lain**

22 February 2011

[ DON'T BE SAD, hudalulu ]

hye bloggers =)
"DON'T BE SAD". i teringin nak beli buku DON'T BE SAD ni. mesti korang pun tau pasal buku ni kan? teringin sangat nak baca isi2nya. cuma i masih tak berkesempatan nak pergi beli buku ni. ada sapa2 yang sudi nak hadiahkan buku ni dekat i tak? alaaaa bufday i pun dah tak lame lagi dah. boleh lah korang survey2 dulu harga buku ni. hehehehe. jangan lupa tau, bufday i 27 April. 27 April tau korang. set dalam reminder siap2 =p.

kenapa i macam teringin nak beli buku ni eyh? sebagai persediaan masa akan datang kot. mesti macam2 dugaan kita bakal terima dalam hidup kita ni kan. sama je kita semua ni. yang bezanya cara kita menghadapi dugaan2 tu. betol kan cakap i? ada orang mungkin akan anggap sesetengah perkara tu small matter je. tapi pada kita, perkara tu bagi impak besar kat diri sendiri. tapi kalau dalam hidup ni sentiasa mudah dan senang je pun tak best jugak kan. sebab takde rencah kehidupan. hehehe.

kita ni hanya mampu merancang, tapi DIA yang tentukan. andainya apa yang kita rancangkan itu tak menjadi, percayalah bahawa perancangan ALLAH untuk kita adalah yang terbaik.

2 comments:

akubersamaCahya said...

^^v buku ni sgt best... simple n penh makna.. ada satu lagi "jadilah wanita yang paling bahgia" best3

**hudalulu** said...

aku bersama cahaya : ade jugak dengar...hehehe. nak kena baca jugak ni...