**Berita Terbaru Blogger Lain**

27 November 2012

Nuffnang - Maxis Roaming Peace Of Mind

hye blog readers =)


pagi2 dah buat i tersenyum dengan Nuffnang ni tau. hehe. Alhamdulillah, dapat lagi Bufferd Earning daripada Nuffnang. baru lah boleh tersenyum sampai ke telinga bila buat kerja hari ni. hik hik hik. thank you so much Nuffnang! lap u!


tu diaaa dalam kotak merah tu BE yang baru je diiklankan dalam blog buruk i ni. kempen dah start semalam, tapi i dapat lambat sehari. hari ni baru start. tapi tak pe. masih belum terlambat maa. semoga kempen BE kali ni bertahan lama dalam blog i ni. emm BE Colgate Total Diabetes pun still on going lagi. syukur...




kepada sesiapa yang ada plan nak bercuti ke luar negara sekarang ni tapi tak nak terlepas dari berhubungan dengan orang tersayang yang jauh di kampung halaman sendiri korang semua boleh gunakan perkhidmatan roaming. khusus kepada mereka yang menggunakan talian maxis ni, Maxis Roaming Peace Of Mind menyediakan perkhidmatan terbaik dangan tawaran kadar yang sangat menarik untuk korang semua. seronok kan? sambil bercuti, boleh jugak kita update perkembangan dengan orang tersayang.

10 perkara penting sebelum memulakan pelancongan ke luar negara


teringat dekat maksu i pulak yang sekarang ni tengah bercuti ke Beijing. i yang tolong die buat check list untuk die. haha. untunglah sesiapa yang bercuti time musim winter macam sekarang ni. dapat rasa pegang salji yang real. seronoknyaaaa. so, maxis dah tolong korang yang nak pergi bercuti tu checklist. korang hanya tinggal print dan tandakan sahaja. senang kan?

Kawasan liputan dan caj


lebih 200 negara ada coverage maxis ni. so, korang tak perlu risau. nampak tak dalam kotak merah tu? i punya plan pulak, nak pergi Korea time chinese new year nanti. entah sempat ke tak nak mengumpul duit ni. huhu. kalau kat Korea, i terigin nak jumpa Yoo Jae Suk (Running Man). haha. berangan lebih!

Perkhidmatan perantauan (roaming services)


ni pulak antara perkhidmatan yang disediakan oleh maxis dalam kempen Maxis Roaming Peace Of Mind. kalau korang ada makcik, pakcik, abang, kakak, sedara mara, kawan2 yang plan nak ke luar negara tu, jangan lupa suruh diorang aktifkan roaming services ni. penting jugak sebenarnya. untuk maklumat lanjut, korang boleh klik http://maxis.com.my/personal/intl/index.asp

seronoknya dapat bercuti ke luar negara kan? i paling jauh dapat pergi pun Sarawak. haha. tu pun sebab PLKN kat sana. huhu. pape pun, i tetap berterima kasih kepada maxis dengan mengadakan kempen Maxis Roaming Peace Of Mind ni dengan kerjasama Nuffnang. thank you so much. hehe. next time bagi lagi BE ok? cc Nuffnang, Maxis. hikhikhik.

ok, bye

No comments: