**Berita Terbaru Blogger Lain**

31 January 2010

[ malam sejuk+dingin+menggigil ]

malam td dalam kowl 9.40pm my sayang da sampai ukm
adeh~saya tanyela die "kene tahan tak tadi?"
n den die cakap kene ngan pak guard ukm
so cam bese kene tinggal lesen lah
pak guard pun ley cakap "eyh ko ni macam selalu je datang sini?"
isyhhh sebok lak pak guard ni en
nak bermesra ngan kesayangn saya ape?
hahahahha
so mula la journey kitorang
1st stop kat petronas ampang nak tggu ajoy
perghhh lame2
bile ajoy sampai teros gerak nak ke RV la nie kirenye
last2 terlepas sudah RV and takde tempat nk u turn.
time tu da lepas tol ape eyh?
tak tawu la pulak.
n time tuh pun da berpisah ngan ajoy
mane taknye
ajoy yang masuk tol dulu den baru my sayang
alih2 tewos tak nampak kete ajoy.
isyhhhh
last2 hurm my sayang drive je la sampai kat warung lemang
kat situ jadik RV pulak
tunggu dak2 lain
pastu ajoy pun sampai kat situ jugak
n den kitowg lepak minum2 jap kat warung tu sementara tunggu yang lain datang
tunggu punya tunggu punya tunggu
sampailah jugak yang lain2 tuh
so malam ni gerak ade 8bijik kete satria neo
perghhh~~~best giler
masuk dalam kete my sayang tewos cakap
"wear ur seatbelt"
ahah i know dat he will drive soooooo giler
bak kate ivan member sayang
"nak g asah tayar kereta"
my sayang cakap lak
"nak layan corner"
dalam kete nak naik genting memang senyap je la saya
jus tgok cara my sayang memandu
n sayang pun sangat fokus terhadap pemanduannye
ahah pening tak pening la jugak dok dalam kete nak naik genting tuh
dengan cara sayang drive ag
faham2 je la kan orang giler kereta ni kan
seb bek giler kereta,kalau giler pompuan?
i tak sanggup u....
huhuhuh
at last sampai jugak kitorang kat atas
sangat sejuk wokeyh
lutut saya memang menggigil
nak cakap pun mulut tak mampu nak tergerak
sejuk yang amat la senang cakap
ahah ade 1 insiden yang takkan lupe la
kete sayang mengudur okeyh
giler tak giler?
da tarik handbreak da tp upe2nye sayang tarik tak kuat
cian my sayang jadik bahan seketika
kehkehekh
pastu g makan kat mcd n snaping2 some pixies
borak2 ape yang patut
saya suke dengar sayang saya bercakap
when he open his mouth
something funny mesti ade yang akan buat saya dan yang laen bantai gelak
kelakar jugak sayang ni upenyer
n den balik la kami semua
tepat jam 4am dari atas nak turun bawah
kabus tak tebal sangat la
and syukur semuanya selamat dalam perjalanan
saya sampai ukm dalam kowl 5.15am
fuhhhh~~~
lega~~~
thankz sayang sebab tak pernah lupe ajak saya kemana jua kamu pergi=))

**credit to k.jas n papa sebab da snapping2 dis awesome pixies

2 comments:

Unknown said...

shuke2x...
bila tgok owg laen bahagia....

**hudalulu** said...

mekasih yunk..
hehehe