**Berita Terbaru Blogger Lain**

30 January 2010

[ tonite gonna meet my sayang ]

td baca nota dalam bilik
lepas tu tertidow
(asal membace jer tertidow =p)
tetiba ncet berbunyik
dalam hati dah berkata2 "sape yang kacau aku tidow nie?"
upe2nyer
my mr kesayangan call daaaa
dengan mata yang terpejam pun jawab la call tuh
sayangku : sayang tidow ker?
saya : eyh takde lah
(sambil membuka mata n wat2 suara orang yang segar-bugar...kehkehkeh)
n sayang tewos tanye nak ikot g genting tak malam nie?
perkataan 'malam nie' tu yang wat saya terperanjat
hahahaha
whoaa!!!!
mesti la mawu itot wooo
genting tuh
tanya wani n mun pasal genting n program berbasikal tuh
n den
mun bagi green light dengan alasan yang boleh diterima pakai
yeay~~~!!!
so saya ley follow my sayang wif his BND
but my bestie tak dapat join.
cz she n her boyfie ade event
takpelah~~~
next time kiter jumpe en en en???
yay...yay...
dapat jumpe sayang malam nie!!!
rindu terkumpul da banyak nie
hehehehe
GENTING!!!HERE WE COME!!!
=))



5 comments:

yuyueyuliana said...

hah?? huhu..
nk itoot!
kte pegi gak, rye cne nnt.. :)

**hudalulu** said...

hehehhe....
sejuk giler malam tadi kat genting...
raye cine t mesti rami orang kan...
huhuhuh

N U R U L said...

wahh..bahagienye cik fai nie..jeles2x..huaaaa~

★bintang★ said...

wahh..
beshnyer..
da lme gak plan tp x g2 ag..
hukhuk!

h0pe epi 0wez k!
=)

**hudalulu** said...

cik berys : hahaha..orang tu macam tak bahagia jer...
ko oun dua kali ganda bahagia kan dari aku..
kehkehkeh =P

misz starz yang cantik malam nie :
plan leklok ag beshley maen theme park..
hehehehe