**Berita Terbaru Blogger Lain**

28 February 2010

[ ni bukan skim cepat kaya...baek korang bace bebetol ]

penat giler menghafal untuk exam selasa akan datang nie
fully membaca okeyh
ouh my GUCCI!!!
back to the topic
td saya jenjalan kat blog kengkawan saya
and saya terbaca satu entry ni kat blog die
sila klik ''SINI''
please...please...please...kamu tolong kelik
kehkehkeh=p
(bak kata ALIFF OIAM dalam lirik lagu jangan nakal,cume tukar sikit jer)
nak kata saya terpengaruh pun mungkin jugak
den saya pun terus mendaftarkan diri jadik ahli la
kawan saya tu boleyh dapat pulangan die
dengan hanya bermodalkan RM 20
what????20 hengget jer???
memang excited la saya
saya ulang nie, RM 20 taw bukan RM200
die boleyh takkan saya tak boleyh???
jom kiter join reramai tambahkan income
hehehehe =)
tp nuffnang tetap dihati
so kalau u olls berminat
u olls klik je kat ''SINI''
okeyh????

No comments: