**Berita Terbaru Blogger Lain**

22 February 2010

[sape kate open test tu senang???giler ker??? ]

ape kejadahnye open test ni senang???
takde maknenyer
makin susah ade la
sebab tu lecturer soh tgok buku time jawab exam
p/s : babak sejenak di atas adalah rekaan semata
sem nie je saya ade 2 paper yang boleh bukak buku or nota time exam
1 ) pengantar penyelidikan kendalian
subjek yang tataw la nak cakap camne
tp die ngajar kiter how to find a good decision
dalam sesebuah organisasi yang perlukan kata putus
saya tanya lecturer tu kenapa bagi open test?
den die pun jawab
"paper ni susah....saya pun nak tolong student saya jugak"
worait..thankz prof!!!
2 ) ekonometrik pertengahan
subjek ni sebenarnye syiokkk
tapi manyak giler rumus nak ke hengat
manyak cangat2...cumpah!!!
tapi tok subjek nie lecturer kasi open test time mid sem je
time final cume boleh bawak SEHELAI KERTAS A4 sahaja
dalam kertas A4 tu
haaa tulis la sekecik mane nak tulis
supaya rumus2 yang menggunung banyaknye tuh boley dimasukkan
gilerrrr???
ni bukat ''toyol'' da
ni da macam hantu raya
erk???
motip hantu raya???
sila abaikan
okeyhhhh
cume nak betulkan tafsiran sesetengah orang yang kate open test ni senang
saya da laluinya sem lepas
and actually die agak menyusahkan
korang bayangkan
dalam masa 2jam30minit tuh
time tu lah nak carik nota
time tu lah nak belek2 buku
kan da makan mase sebenarnyer tuh
tup tup tengok tengok da times up upenyer
sooo kesimpulannya disini
make sure get ready awal tok setiap kali exam
tp saya???
hahahaha
fai...fai...
bila la nak berubah nie???
kihkihkih

7 comments:

Nurul Ain said...

wah, mcm besh je open test ni..

xpnah lg ade open test and xkan pernah ade kot..wuwu..

**hudalulu** said...

ain : hahaha...open test ni la yang susah sebenarnye taw..
aduyai~~~
da macam org amik phd aenye..hehehe

Anonymous said...

owh.baru aku taw dalam dunia nie ade open test tyme final.kalo mid dem bese r.hoho.
sius ke?
asal dak akaun xde?

cik dila said...

betul-betul..test subjek tax lepas pun open book...tade maknanye senang!
makin runsing pemikiran ade..yi

**hudalulu** said...

huda : aku ler da dua sem ade open test time final...
susah lorh....
pasal dak akaun...awan aku bawah ko tu die kate tax open test...tp die upm la...

dila : susahkan open test ni sebebnarnye.. =((

Sheeq ♂ ♀ said...

open test memang ssh pown.. mane la sempat nak belek2 buku ngn limited timenye..ngn calculation yg pjgnye..huhu..i've experienced it in 2nd sem..huhu seb baek lepas..

**hudalulu** said...

yunk : susah en..huhuhuh