**Berita Terbaru Blogger Lain**

05 April 2010

[ hujung minggu yang tak cukup tidow, penat tapi sumpah best!!! ]

fuhhhh~~~penat sangat la hujung minggu nie
bukan penat studi, penat enjoy
(gilerrr ko fai.studi week da start okeyh.sila sedar diri anda)
sabtu malam ikot mr.boyfie g TT bola@damansara dengan neo club members
yeya!!!akhirnye kerinduan terhadap my bestie terubat jugak
dapat jumpe die malam tu
pengaruh mr.boyfie terhadap saya tentang chelsea sgt kuat
muahahahaah=D
and the result between chelsea vs MU?
everybody know chelsea won the game!!!
okey lepas tgok bola we olls gerak g Ampang Park karoke
penat~~~ngantuk~~~
malam tu saya tidow kat rumah my bestie kat shah alam
''thankz yunk sebab bagi fai tidow kat umah you :)''
sebab ahadnye nak gerak terus ke CHAMANG !!!
yeay its time to CHAMANG revenge!!!
sebab kali ni saya pun join mandi gak
cz b4 dis g chamang tak dapat mandi
tak caye???klik kat ''entry'' ni
but dis time still without my bestie:(( uhuhuhuh
here are da awesome pixies~~~

yang pergi : kak elin&suami, john&dina, saya&mr.boyfie, chong wei &aqqa,
adam&mira, dann& ivan =)
ni bekfes ngan lunch we olls + dunkin donut yang comey2 =)
nie gugurl yang kiut miut.baru 1st time saya jumpe diorang
hope dapat jumpe u olls lagi lepas nie =)see~~~akhirnya saya masuk jugak dalam air tuh
gggrrrrr ce..ce..ce....juukkkkkkk!!!ngeee~~~ mereka ni bukan cine eyh
mate je sepet~~~
-aqqa&chong wei- =)
ouh, mr.boyfie there
hey you....you looks like 'nyah' laaa~~~ =)aksi stunt si chong wei =)
and the closing picture is
taraaaaa~~~~
ouh man....do you know how much i thank you for this happiness???

dalam kowl 2.30 semua da siap2 nak gerak balik
memula plan nak g bukit tinggi
den last minute tak jadik sebab masa tak sempat la nak happy2
so the conclusion, semua shoot balik umah terus
and saya sampai ukm area kowl 6pm
P.E.N.A.T

1 comment:

Sheeq ♂ ♀ said...

your welcome yunk...free2 datang lagi...hahaha..