**Berita Terbaru Blogger Lain**

15 May 2010

[ peluang itu datang mungkin sekali ]

tadi saya check email
tengok-tengok ade email dr Hannah Talent
tak sangka pulak dapat feedback awal
lepas saya isi form modelling beberapa hari lepas
okeyh
saya tau ini peluang saya untuk capai impian saya
untuk jadik model muslimah
mungkin peluang ni cuma datang sekali je
saya dah bincang dengan umi saya
and umi sokong ape je saya buat =)
tapi masalahnya ialah
abah saya tak dapat nak hantar saya ke lokasi tersebut
sebab abah ade kerja waktu tu
tolong somebody bawak saya ke sane
saya taknak lepaskan peluang berharga ni
cube u olls tengok gegambar bawah ni
uhuk
saya tau saya ni masih 'kayu' bile depan camera
tapi kalau kite belajar tak mustahil kita akan jadik selembut sutera kan?
saya teringin nak jadik macam Irine Nadia Marcello
she's soooo sweet
pandai posing depan camera
agak-agak saya boleh tak?
muka biase jer
ketinggian pulak tak berapa tinggi tapi comel lah
pleaseee somebody bring me there
nak pergi photoshoot tu!!!!
huhuhuhu

7 comments:

Aidi-Safuan said...

tak biasa tuh kot. ala, biasa camwhore macam2 style boleh buat kan? :P

**hudalulu** said...

tu la pasal..
nak belajar tak salah kan?
hehehehe

shaa bonitaa said...

wah..nk jadik model muslimah ea..gud luck ye dear =)

**hudalulu** said...

thankz shaa!!

hazeleyed lady said...

Ass-salam dear
kak hazel jalanpjalan rumah awak...
tentang niat nak jadi model muslimah tu...Kak Hazel doakan semuga tercapai impian k.
Wellcome to my blog.

**hudalulu** said...

sis hazel : thankz sis..insyaAllah kalau ade rezeki..hehehe =)

Nl said...

semoga suksess.. hmmm