**Berita Terbaru Blogger Lain**

17 May 2010

[ petanda bila hati tak cukup ajinamoto ]

perkara tu dah seminggu berlalu
tapi tak mudah untuk saya lupakan
tanda-tanda bila hati saya tak cukup ajinamoto
atau bahasa mudahnya bila tak sedap hati
yela macam masakan jugak
kalau tak cukup perencah kan jadik tak sedap masakan tu
tapi saya masak tak guna ajinamoto yer
harap maklum

1) saya makan tapi sama macam tak makan
yela mana taknya
kalau ape yang saya makan tu cume dapat bertahan dalam 20minit je dalam perut ni
lepas tu saya muntah balik
macam tak dapat terima je makanan tu

2) saya jogging gune runner
dapat bayangkan tak saya jogging tanpa tenaga?
sebab takde langsung tenaga daripada makanan yang ada dalam badan saya ni

3) kepala saya pening + sakit dada
rase berat sangat kepala ni macam nak baring je
rasa susah nak bernafas sebab dada pun sakit jugak
sebab terlalu fikirkan masalah

itu semua petanda-petanda yang buat hidup saya gelisah
tapi ape jua masalah yang bakal mendatang nanti
saya perlu kuat sebab
''ALLAH takkan uji hambaNya kalau hambaNya tak mampu untuk hadapi''



2 comments:

mizzbutterfly said...

sakit sikit2..petanda ALLAH nk ampunkan dosa..bersabar la...

**hudalulu** said...

rerama : insyaAllah