**Berita Terbaru Blogger Lain**

26 June 2010

[ mula-mula gembira lepas tu hambik ko sakit weyhhh ! ]

hai bloggers :)
GEMBIRA
yesterday i have a damn great bbq with my ex schoolmates
memang happening giler
ada la dalam 15 orang kalau tak silap
disebabkan nak mengimbau zaman sekolah dulu
so saya dengan kekasih jantong(ekyn) pergi naik moto je
malas nak bawak kereta sebab bukan jauh mane pun
maka perut pun terisi lah dengan udang,kerang,ayam,sosej,ikan bakar
sebelum,semasa and selepas makan asyik bergosip je
kejap pasal ni kejap pasal tu
almaklumlah lame gak kitorang ni tak jumpe
so bile sekali dah jumpe memang terkeluarlah semua cerita
lepas makan ade sesi bergambar pulak
lepas tu siap-siap nak balik

SAKIT
dalam pukul 12.00am gerak balik
cakap dengan kekasih jantong balik ikot simpang lain
sebab simpang yang selalu kitorang masuk kene lalu kawasan kubur
dah lah tengah malam time tu naik moto pulak
seram la kan kalau ikot jalan kubur tuh
tengah kitorang syok borak atas moto tu
sekali GEDEGANG!!!
ade motor lain langgar moto kami
sakit time tu tak payah cakap lah
saya dengan kekasih jantong dah terpelanting masuk semak
lucky kami jatuh kat semak dari kat jalan raya
saya dah rasa sakit kat bahagian kaki kanan
kekasih jantong lak moto hempap tangan die rasenya
naseb baik ade orang kampung yang tolong kami waktu tu
papah kami pergi tempat yang selamat(kawasan rumah)
kami cuma mampu baring dan tahan sakit je
tengok jari kekasih jantong dah berdarah da
mungkin patah sebab nampak teruk jugak
saya dan kekasih jantong terus call parents cakap yang kami accident
lepas tu parents saya sampai kat tempat kejadian
kami terus dibawa ke hospital
seluruh badan saya menggigil

TERHARU
dalam perjalanan ke hospital saya sempat msg mr.boyfie bgtau keadaan saya
kesian dia sebab time tu dia tengah tido
sampai je saya kat hospital kami terus dibawa ke wad kecemasan
tak lame lepas tu mr.boyfie sampai
tengah sakit macam tu pun saya dengan kekasih jantong masih mampu untuk ketawa
akhirnya saya dengan kekasih jantong berpisah sebab masing2 kene g tempat lain
so mr.boyfie je yang teman saya time tu
umi,abah and adik kat luar je
mr.boyfie yang tolak katil den bawak g tempat xray
mr.boyfie sempat lagi perli saya nak jadik minah rempit lak malam tu
siap boleh amik gambar saya yang tengah sakit tu
dalam pukul 2.30am mr.boyfie pun balik
sebab saya pun dah setel check up semua
den amik ubat,balik terus tdo
********************************
pagi ni pulak elis,pija,azam and arul datang melawat
thanx korang sebab sudi lawat
kaki kanan ni trauma nak jejak lantai
tp berusah unutk cuba berjalan jugak
kawan-kawan doakan saya dengan kekasih jantong cepat sembuh
malangnya kekasih jantong terpaksa stay hospital
sebab nak kene cuci luka and so on
~sekali lagi doakan kami yea~kekasih jantong saya

nota kemalangan : nak pergi lawat kekasih jantong tapi memang tak mampu nak berjalan. nak pergi malam berinai member malam ni tapi memang tak mampu untuk berdiri lama.nasib baik photoshoot postponed next month.
nota kesayangan : ''thankz sayang sebab ade dengan saya sepanjang saya kat hospital.sorry sangat sebab buat kamu risau''

10 comments:

eYzA said...

fai!!! apa ni.. np ley jd cam2?? bodo nya motor.. np motor tu lggr korg? motor tu laki ke pmp? melayu? ish... bangangnya.. pas dia lggr korg dia tros lari? eee.. kang akk lggr blk motor tu bru taw.. pasni nek keta ek fai... nsb bek short sem dh abh kan? nsb bek fai xtrok.. moga2 cpt sembuh ok dear.. huhu..

cik dila said...

adoyai...buleh pulak kena langgaq..
ko oke ke fai??
btw,so sweet your bf..huhhu

Anonymous said...

sibbaik motor laeh yg langgar. kalau hantu kubur yg langgar camne?

En. Reen said...

huiyo..giler la...
sian kekasih jantong tu..
hmmmm

fazlisa rohali said...

get well soon darlings..
both of you tc okayy..
rasa mcm nk teman ekyn kat hosp..
nak tumpang usha doc hensem jugakk!

iemahim said...

fai....kaki ko cmne, just bndage mcm dlu ke....truk x...nak mlawat ko pun jauh, so jaga diri baik2 k....t.c....

Anonymous said...

woii fye..takot ak dengar..jge diri leklok..hang tak kena dok hospital kan? kalo kena ak nak p lawat. kalo tak ak doa je la sembuh cepat =)

**hudalulu** said...

kak iza : moto tu makan side kitorang..laki and budak sekolah baru f3..trauma dah nak naik moto..huhuhu

cahayabintang : aku ok je juz bengkak,lebam and luka kat area betis aku..
kaki pun tak leh nak bengkok sangat lah..member aku yang teruk ...

aizul azlan : adeh...jangan lah cakap pasal hantu pulak...hahaa

**hudalulu** said...

em jay reen : yup kesian kekasih jantong i

elis : baru hari ni aku dapat lawat die beb...memang mengushar doc nsem pun die tuh..hahaha

iema : kaki aku doc tak bandage langsung pun..
bengkak kat kawasan betis aku..den tak leh nak bengkokkan kaki sangat...
takpe2....nyway thankz k

**hudalulu** said...

huda : aku tak stay hospital pun..
juz member aku yang stay sebab jari patah...aku juz bengkak and lebam kat area betis..member aku teruk sikit la sebab die yang bawak moto tu aku penumpang je..so kene die dulu baru aku...

****thankz semua sebab amik berat pasal hudalulu...ngeee~~~^___^