**Berita Terbaru Blogger Lain**

07 June 2010

[ tamak betol ko fai ]

semalam dating ngan mr.boyfie sampai dua kali
huh tamak betol kan saya
tak cukup keluar siang, malam sambung lagi
isyh...isyh..isyh...
dating kali pertama :
dalam pukul 11am++ mr.boyfie sampai ukm
bawak saya g Taman Puncak Jalil sebab member kami bertunang
''SELAMAT BERTUNANG BANG RAF & KAK RADZIAH''
wahhh bahagia jer tengok orang bertunang
okeyh berangan jap bile lah turn saya nak rase bende ni kan =p
lepas tu gerak g alamanda dalam pukul 3pm++
memang da plan nak tengok Lagenda Budak Setan
tp movie petang memang dah full
so we all decided tgok movie malam 10.30pm
after dat mr.boyfie hantar saya balik ukm dan beliau balik shah alam
okeyh sangat kesian sebab shah alam dengan ukm jauh
lepas tu malam nak keluar lagi
dating kali kedua hari yang sama :
malam dalam pukul 10.15pm mr.boyfie sampai
huhuhu mr boyfie suke buat saya kecut perut dengan pemanduan beliau
hampir nak tereksiden dengan gen2 ke pesona tah
giler lah...(sayang...saya takot okeyh)
saya taknak review pasal citer LBS
tapi saya nak review pasal mr.boyfie saya
sepanjang dah bersama dengan mr.boyfie ni
setiap kali tengok wayang tak pernah pulak beliau terbawak2 dengan citer sampai luar panggung
kepelikan melanda di situ
hahahaha mr.boyfie saya sangat emo tgok cerita tuh
mr.boyfie bencikan watak azmi
saya suke sangat watak kasyah
sampai luar panggung ley lak die layan ost LBS
padahal mr.boyfie ni mane layan lagu yang sedih2 gitu
after dat we all g makan
tapi saya sorang je makan and mr.boyfie tak makan sebab kenyang
then we have such a great conversation
about us...about others
about our love and their love
sayang...thankz sebab bawak saya keluar
saya sayang awak =)
psssttt nak tgok farid kamil dalam hidup saya?
haaa...ni die?ade mirip tak?
perasan lebihhhh
kehkehkeh =p
sweater pun same tau...muahahahah
''i love you dear''

11 comments:

Anonymous said...

sama tang baju..
huuhhuuhu

Sheeq ♂ ♀ said...

amat poyo aboy!!!!hahaha

miaishika said...

hahaah~~tang baju n pose sme~~hihi..bangga la tu kn~ngee

**hudalulu** said...

cik paro : haha..baju memang dah same

sheeq sayang : aboyku memang tersangat lah poyo

ecahmiashika : hahaha..saje je carik gambar die yang sama pose..kehkehkeh

Khairi Mohd said...

salam... moga cepat2 kawin ya!! :)

aHMaDkEy said...

aboy = farid kamil..ak dah lama perasan sebenarnya..ahahah

**hudalulu** said...

khairi : aminn..hahaha

key : kekekeke =p

Syue said...

sama ke?bole laa ;) kacakkkk. hehehe

**hudalulu** said...

syue : kekeke...kacak?hahaha...kelakar lak...

eYzA said...

eh, sama la.. gaya n baju sama.. so mke pon nmpk nk dkt2 sama.. eee.. kebetulan kan.. cane la fai ley terprasan... hehe...

**hudalulu** said...

mumue ni kak eyza ke?huhuhu
hehehe kebetulan jumpe gambar farid kamil saje je compare kan..hehehe