**Berita Terbaru Blogger Lain**

18 November 2010

[ jom lipat baju paling cepat didunia! ]

hye bloggers =)
serius penat kemas bilik sendiri hari ni. tapi i tetap puas hati sebab tengok bilik sendiri kemas dan cantik. wahhh...kalau tak caya mai datang rumah i. kekeke. banyak tau barang i nak kena kemas td. dengan buku2 i yang berlambak. almaklumlah lepas habis exam kan. pastu dengan baju2 i yang menimbun dalam beg nak kena susun balik semula masuk dalam almari baju. upsss baju i semua dah tersedia terlipat eyh. cuma i lipat lagi sekali bagi kemas. hehehe. lipat baju pun penat jugak tau.sakit pinggang i ni duduk lame2. adoi dah macam orang tua pulak. akceli i nak suruh u all tengok video ni je. okeyh i tau lah dah ramai yang tau pasal video ni. tapi i tetap nak tunjuk jugak. hahaha. tp apesal i taknak ikot cara orang dalam video ni lipat baju eyh? i tetap lipat dengan cara i sendiri. hahaha. nanti2 lah i praktikkan pulak cara ni. "jom lipat baju paling cepat didunia!" ceh bunyik macam ade competition jek.kekeke



selamat mencuba!
i nak g makan megi tomyam.nyum nyum!

6 comments:

ciksiti said...

da pena tgk video ni.tp xpnak praktikkan plak.hihi

**hudalulu** said...

cik siti : ngee....i pun dah pernah tengok tapi tak pernah nak praktikkan..kekeke

twinkle twinkle said...

sgt menarik ..tp susa la nk buat hehe

**hudalulu** said...

twinkle : tu la pasal..i pun tak ikot jugak..heheh

nora said...

alaa tak dapat tgk pun.menciik

**hudalulu** said...

nira : eyh kenapa pulak tak dapat tengok nie?